محمد رضا داداشیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تشدید نظارت بر بازار برای مقابله با گران‌فروشی و کم‌فروشی، افزود: به همه واحدهای تولیدی و صنف‌ها در خصوص افزایش خود سرانه قیمت ها به بهانه افزایش نرخ بنزین هشدار داده شده است.
وی تصریح کرد: بر اساس طرح نظارتی جدید، بازار حوزه استحفاظی اداره صنعت و معدن شهرستان به بلوک هایی تقسیم بندی شده و به بازرسان برای نظارت بهتر و مستمر و شبانه روزی سپرده شده است.
داداشیان تاکید کرد: گشت مشترک با همکاری فرمانداری، اتاق اصناف، تعزیرات، بهداشت محیط و کارشناسان این سازمان در حال نظارت بر قیمت و جلوگیری از کم فروشی هستند.
رییس اداره صنعت و معدن و تجارت ابهر خاطرنشان کرد: در ابتدای اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت مشکلاتی در حوزه حمل و نقل به ویژه وانت بارها وجود داشت که با توجه به افزایش سهمیه سوخت این خودروها مشکلات آنان تا حد زیادی برطرف و هزینه حمل بار تعدیل شد.
وی با اشاره به اینکه در حوزه میوه و تره بار مشکل خاصی وجود ندارد یادآور شد: با توجه به اینکه امسال شاهد افزایش تولید و عرضه محصولات کشاورزی در سطح کشور بودیم کمبودی در این زمینه وجود ندارد و افزایش قیمتی مشاهده نشده است.
داداشیان ادامه داد: در زمینه گوجه فرنگی هر سال با آغاز فصل سرما و کاهش تولید در منطقه قیمت این محصول افزایش می یابد و نمی توان گفت افزایش قیمت گوجه فرنگی تحت تاثیر قیمت بنزین بوده است.
وی عنوان کرد: در این مدت نزدیک به ۱۳۰ نوبت بازرسی توسط بازرسان در سطح شهرستان انجام شده که از این تعداد پنج مورد پرونده به تعزیرات معرفی و ۷ مورد تخلف ثبت شده است.
این مسؤول اظهار کرد: بهترین ناظران خود مردم هستند و در صورت مشاهده کوچکترین تخلف گران‌فروشی و کم فروشی صرف نظر از ارزش ریالی این تخلف با شماره ۱۲۴ و ۱۳۵ تعزیرات حکومتی بصورت شبانه روزی تماس حاصل کنند تا بازرسان این سازمان به صورت ویژه به اینگونه تخلفات رسیدگی کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.