سرهنگ مجید باقری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این محدودیت‌های ترافیکی قبل از آغاز مراسم راهپیمایی اعمال خواهد شد، افزود: محدودیت ترافیکی از ساعت هشت صبح فردا /۱۳ آبان ماه/ از تقاطع امیرکبیر تا سبزه‌میدان، میدان امام حسین تا سبزه میدان، تقاطع مهدیه به سمت امیرکبیر، خیابان شهید انصاری به سمت تقاطع فردوسی، اعمال خواهد شد.

وی اظهار داشت: همانند سال‌های گذشته، طرح روان‌سازی ترافیک شهری در مسیر راهپیمایی جهت تردد سهل و ایمن شرکت کنندگان در مراسم ۱۳ آبان، از سوی پلیس راهور به اجرا در خواهد آمد تا مشکلی در مسیر حرکت عزاداران حسینی، ایجاد نشود.  

باقری افزود: ماموران راهنمایی و رانندگی در این روز از ماه جاری در مسیرهای منتهی به مراسم راهپیمایی مستقر می‌شوند تا با هدایت خودروهای عبوری، مشکلی در امر ترافیک به وجود نیاید و خود نیز سهمی در این مراسم باشکوه داشته باشند.

وی از رانندگان وسایط نقلیه خواست برای حفظ جان و ایمنی شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان،  قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را با دقت بیشتری رعایت کرده و از آمد و شد در مسیرهایی که محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود، خودداری کنند.  
باقری تصریح کرد: خودروهایی که در حدفاصل چهارراه امیرکبیر تا سبزه‌میدان که از سوی پلیس راهور شهرستان زنجان بسته است پارک شده باشند با استفاده از جرثقیل به نزدیک‌ترین پارکینگ انتقال خواهند یافت که امید است رانندگان وسایط نقلیه با ماموران همکاری لازم را داشته باشند.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.