دبیر اجرایی هیات ورزش  بیماران خاص استان زنجان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون این استان میزبان اردوی تیم ملی بیماران خاص ایران، اعزامی به مسابقات جهانی نبوکاسل انگلستان است که در شهریور امسال  شرکت خواهند کرد.

رقیه کامران افزود: در زمان حاضر تیم ملی بیماران خاص در ۶ رشته تنیس روی میز، بدمینتون، دارت، اسکواش، پتانگ و دو ومیدانی تمرینات نهایی خود را برای حضور در رقابت های جهانی آماده می کنند.

این مسئول ادامه داد: بر این پایه، در این اردو ۲۵ نفر از  بانوان ورزشکار ایرانی و ۳۵ نفر از مردان  شرکت کرده اند و طبق برنامه ریزی ها  سالن شماره ۲ برای  سه رشته، بدمینتون، دارت و تنیس روی میز  و رشته اسکواش در  هیات مربوطه آکادمی  اسکواش، و دو و میدانی و رشته پتانگ نیز  در دانشگاه زنجان در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: اردوی تیم ملی بیماران خاص  از اول مرداد آغاز شده که تا  هفتم همین ماه به پایان می رسد که   در این این اردو تعدادی از مربیان، سرپرست و ناظر فنی فدراسیون  نیز حضور یافته اند.

کامران  ابراز امیدواری کرد که حضور تیم ملی بیماران خاص در مسابقات جهانی بتواند مدال های رنگارنگی را برای کشورمان به ارمغان بیاوررد.

۹۶۴۶/۸۰۶۸

و دو و میدانی  و رشته پتانگ نیز

حدود از این تعداد مسابقات نیوکاسل انگلستان اعزان می شوند اعزام جهانی نیوکاسل  اخرن بچهارمنی تمرینی ورزشکاارن چهارمنی

کامران دبیر اجرای یخهیات ورزش بیمار ان خاص  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.