فرماندار شهرستان سلطانیه گفت: اجرای سیاست‌های بالادستی نیاز به اعتبار و بودجه نداشته و بخشی از آن‌ها را می‌توان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های ممکن و به کارگیری شیوه‌های بدیع و کارساز محقق کرد.


حسین رحمانی‌هزاررود در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، به فشارهای اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه ایران از سوی معاندان نظام اشاره کرد و افزود: حفظ وحدت و افزایش تعامل بین‌بخشی در میان ادارات و ارگان‌های مختلف شهرستان بدون تردید خواهد توانست هم‌افزایی چشم‌گیری را در عبور از چنین پیچ‌های سخت تاریخی بر جای گذارد .


این مسئول یادآور شد: اجرای سیاست‌های بالادستی نیاز به اعتبار و بودجه نداشته و بخشی از آن‌ها را می‌توان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های ممکن و به‌کارگیری شیوه‌های بدیع و کارساز محقق کرد، بنابراین مدیران نباید انجام رسالت‌های خود را به تزریق بودجه و اعتبار محدود سازند، بلکه باید به صورت میدانی برای بهبود وضعیت و حل مشکلات ورود کنند .


وی به تشریح وضعیت اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌‌ای سال‌جاری شهرستان سلطانیه پرداخت و اظهار کرد: سرجمع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور برای شهرستان سلطانیه در سال‌جاری 3 میلیارد و 78 میلیون تومان ابلاغ شده که 25200 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در 17 فصل و 5581 میلیون ریال از محل اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور نیز در یک فصل است.


فرماندار سلطانیه ادامه داد: سهم شهرداری سلطانیه از اعتبارات محل ماده 23 قانون نحوه رسیدگی به تخلفات و جرائم رانندگی در سال‌‌جاری 458 میلیون ریال و سهم اعتبارات ابلاغی از سوی استانداری و ویژه ایمن‌سازی ترافیک راه‌ها در محدوده روستایی شهرستان سلطانیه 761 میلیون ریال است .


رحمانی هزاررود تصریح کرد: اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری شهرستان برای سه ماهه اول امسال قریب به 170 میلیون ریال بوده است .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.