به گزارش فرمانداری خرمدره که روز یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفته، خدا بخش مرادی نافچی در نشست هم‌اندیشی با نخبگان جوان و فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی این شهرستان از پارک علم و فناوری به عنوان یک فرصت برای جوانان کارآفرین و صاحب ایده نام برد و افزود: جوانان مستعد می توانند با این مجموعه در ارتباط بوده و ایده‌های خود را به پول تبدیل کنند.
این مسئول با اشاره به نقش تاثیرگذار جوانان در آینده کشور افزود: اگر جامعه و کشوری جوانان بالنده و فرهیخته نداشته باشد به یقین آینده‌ای روشن نخواهد داشت.
وی با اشاره به موضوعات طرح شده از سوی جوانان در زمینه اشتغال ورزشکاران اظهار داشت: در نظام اداری ما استخدام نیرو به هر شکلی از طریق آزمون استخدامی امکانپذیر که این امر یکی از موانع اشتغال ورزشکاران است هر چند ما علاقه‌مند به ورود جوانان ورزشکار و با اخلاق به سیستم اداری هستیم زیرا اثرگذاری مثبتی خواهند داشت.
مرادی با بیان اینکه طبق قانون جوانی که استخدام نباشد نمی ‌توان به عنوان مدیر منصوب کرد، گفت: مدیریت ارشد استان رویکرد ارتقای جوانان در نظام اداری را در دستور کار دارد.
وی با بیان اینکه رویکرد انتصابات در استان زنجان توجه به جوانان است، ادامه داد: این امر در حوزه بانوان نیز صدق می‌کند تا جایی که تعداد بانوانی که به عنوان مشاور، مدیرکل، معاون مدیرکل و یا بخشدار انتخاب شده‌اند شمارشان افزایش یافته است است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: برای اولین بار در استان انتخاب مشاوران جوان استاندار به خود جوانان واگذار شده است، مشاوری انتخاب خواهد شد که صاحب ایده باشد و ایده خود را مکتوب کرده و ارائه دهد.
مرادی اضافه کرد: تک تک جوانان موفق تابلوی معرفی خرمدره هستند؛ جوانی که در مقیاس ملی، استانی و بین المللی توانسته افتخارآفرینی کند، الگویی برای سایر جوانان و معرف شهر خود است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با تاکید بر معرفی جوانان موفق، یادآور شد: معرفی جوانان انگیزه آنان را افزایش می‌دهد و هم زمینه الگوگیری سایر جوانان را فراهم می‌کند.
مرادی نافچی اظهار داشت انتقاد خوب است و یک جوان باید منتقد باشد، باید مراقب باشیم مرز بین انتقاد و تخریب را اشتباه نگیریم زیرا انتقادی منصفانه، مشفقانه و منصفانه است که در کنار آن راهکار عملیاتی نیز برای حل مشکل ارائه شود.
وی با تاکید بر اینکه پویا و با نشاط کردن احزاب در چارچوب قانون از برنامه‌های استان است، گفت: هدایت‌گری احزاب در چارچوب قانون، حمایت از فعالیت احزاب و بستر سازی برای پویایی و نشاط آنها از اولویت‌های کاری در استان است که در همین راستا جلسات متعددی با احزاب شناسنامه‌ دار استان برگزار شده است.
این مسئول با اشاره به فرا رسیدن نهم اردیبهشت روز شوراها، تصریح کرد: در همین راستا نشست با شوراهای استان و متعاقب آن در شهرستانها برگزار خواهد شد.
شهرستان خرمدره با 68 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری شرق زنجان واقع است.
3231/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.