غلامحسن احمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اقدامات معاون خدمات شهرداری در استقبال از نوروز افزود: بر این اساس با کارهای انجام گرفته، نسبت به گلگاری میادین مختلف اقدام شد و از طرفی گلدان هایی با گل سنبل نیز درمیادین دیگر گذاشته شد.
وی اظهار داشت: طبق برنامه قبلی 50 المان مختلف در شهر زنجان نصب شد که از این تعداد 20 مورد آن تازگی داشت و 30 مورد دیگر نیز به سال های گذشته بازمی گشت که پس از رنگ آمیزی در مکانهای دیگر مورد استفاده قرار گرفت.
این مسئول خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی ها و قبل از سال نو نواقص و کاستی های پارکهای ملت، گلستان، مسافر،ارم برای ورود مسافران نوروزی نیز آماده سازی شده است.
معاون خدمات شهری شهردار زنجان ادامه داد: رنگ آمیزی جداول، تجهیز نمازخانه های شهری به ویژه در میادین بسیج و جهاد ، لکه گیری خیابان ها و معابر شهری از دیگراقدامات شهرداری برای استقبال از گردشگران نوروزی بود.
وی اضافه کرد: یکی از اقدامات مهم خدمات شهری جمع آوری نخاله اطراف شهر بود و علاوه بر ان نسبت پاکسازی حاشیه زنجانرود و لجن گیری آن کارهای لازم انجام گرفت.
معاون خدمات شهری شهردار زنجان خاطر نشان کرد: در مجموع شهرداری زنجان در نوروز امسال اقدامات متفاوتی را برای تغییر در فضای شهری و همزمانی آن با بهار طبیعت بکار بست که امیدواریم رضایتمندی شهروندان و مسافران را به دنبال داشته باشد.
به گزارش ایرنا، شهر زنجان به عنوان مرکز استان با چهار منطقه شهرداری 430 هزار نفر جمعیت دارد.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.