به گزارش ایرنا، امین رضازاده شامگاه یکشنبه در شورای اداری استان زنجان به ضرورت توجه به موضوع مهم و حساس انتصاب ها و شایسته لاری در این زمینه، اشاره کرد و افزود: اگر فساد، نابسامانی ها، ضعف و ناکارمدی و نارضایتی مردم را مهندسی معکوس کنیم، ریشه این امور به موضوع انتصاب ها برمی گردد.
وی ادامه داد: اگر یک مدیر شایسته، سالم، قوی، توانمند و با تجربه به کار گرفته شود تا چند سال آینده، پیشرفت امور، سلامت کار و رضایت مندی مردم تامین می شود.
رضازاده اظهار داشت: فساد در دزدی، رشوه و اختلاس نیست، اینها در واقع عارضه یک انتصاب بد و مدیر ناتوان و ضعیف است.
مدیرکل بازرسی نهادهای اقتصادی و مالی نهاد ریاست جمهوری به تاکید رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری به مبارزه با فساد اشاره کرد و گفت: 50 درصد عامل بروز فساد مربوط به عوامل انسانی است و عوامل دیگری همچون شرایط اقتصادی، تحریم و سیستم اداری، عدم تحقق دولت الکترونیک و نبود شفافیت از عوامل دیگر هستند.
این مسئول خاطرنشان کرد: 90 درصد موارد مقابله با فساد باید در دستگاه های اجرایی و اداری و موضوع مدیریت انجام بگیرد و در این زمینه موضوع پیشگیری نسبت به مقابله و اقدام، موثرتر است.
وی با بیان اینکه تسامح در برابر فساد، کمک به گسترش آن است، تاکید کرد: برای کنده شدن ریشه فساد، باید با تخلف ها و جرایم کوچک نیز برخورد شود.
به گزارش ایرنا در شورای اداری استان، از خدمات سید بیوک موسوی تقدیر و خدابخش مرادی نافچی به عنوان معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان معرفی شد.
گفتنی است معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان نزدیک 11 ماه بود که به صورت سرپرستی اداره می شد.
8068/3088
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.