لعبت بداغی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و مقام زن، افزود: جایگاه رفیع بانوان و نقش ارزشمند این قشر در تحکیم بنیان خانواده و حفظ ارزش های اخلاقی در اجتماع ما را بر آن داشت که به مناسبت روز زن و مادر برنامه های مختلفی برای قدردانی از بانوان و مادران شهرستان ابهر برگزار کنیم.
وی تصریح کرد: برنامه های گرامیداشت مقام زن با برنامه ریزی ها و پیگیری های دفتر امور بانوان و خانواده شهرستان ابهر با همکاری ارگان های مختلف برگزار خواهد شد.
مشاور امور بانوان فرمانداری شهرستان ابهر یادآور شد: همایش بزرگ بانوان شهرستان با عنوان 'مهربانو' با محوریت تاثیر و نقش بانوان در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی برگزار خواهد شد که هدف از این همایش تشکیل بانک اطلاعاتی بانوان نویسنده، پژوهشگر، فعالان فرهنگی، هنری و اجتماعی از طریق دفتر امور زنان و خانواده است.
وی خاطرنشان کرد: از طریق برگزاری این همایش مرکز مطالعات زنان شهرستان تشکیل خواهد شد که در واقع دستیابی به این مهم از اهداف اصلی برگزاری این همایش است.
بداغی ابراز کرد: سال گذشته اولین دوره از برگزاری این همایش با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابهر و کانون فرهنگی اجتماعی بانوان ابهر رود با استقبال خوبی مواجه شد و پیش بینی می شود امسال هم این همایش مورد توجه بانوان قرار گیرد.
وی تاکید کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی کارآفرینی و مهارت های زندگی در راستای توان افزایی مادران و زنان، جشن روز مادر، نشست های مختلف با سمن ها و تشکل های غیردولتی مرتبط با امور زنان نمونه هایی از برنامه های گرامیداشت مقام زن در ابهر است که با همکاری ارگان های مختلف برگزار خواهد شد.
مشاور امور بانوان فرمانداری ابهر تاکید کرد: دیدار با مادران نمونه و مادران شهدای شهرستان ابهر و گرامیداشت و تکریم مقام این عزیزان نیز در دستور کار قرار دارد.
9556/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.