علی نصرتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حسین نجفی و مهدی دویران از /شنبه 17 آذر/ در این اردو حضور یافته اند و امیرعزیزی دیگر وزنه بردار شایسته زنجان نیز در قالب ورزشکاران گروه 2 در مرحله دوم اردو شرکت خواهد کرد.
وی با بیان اینکه نخستین اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی وزنه برداری جوانان تا 27 ماه جاری در کمپ تیم های ملی در تهران برپا خواهد شد، اظهار داشت: مرحله دوم اردو نیز با حضور وزنه برداران گروه 2 از 27 آذر تا 7 دی در همین مکان تشکیل خواهد شد.
نصرتی افزود: 10 ورزشکار غربال شده از میان گروه های 1 و 2، به اردوهای آمادگی جهت اعزام به رقابت های جهانی فیجی، که خرداد ماه سال 98 برگزار می شود دعوت خواهند شد.
رئیس هیات وزنه برداری شهرستان زنجان گفت: حسین سلطانی دیگر وزنه بردار جوان زنجان نیز به اردوی تیم ملی بزرگسالان اعزام خواهد شد.
نصرتی یادآور شد: در مسابقات جهانی که تیر امسال در ازبکستان برگزار شد حسین سلطانی نایب قهرمان شد و امیر عزیزی نیز در حرکت یک ضرب به نشان برنز دست یافت.
وی افزود: در زمان حاضر قریب 170 ورزشکار به صورت بیمه شده تحت پوشش هیات وزنه برداری استان زنجان در این رشته ورزشی فعالیت دارند که 20 نفر آنان زن و مابقی نیز مرد هستند.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.