بهروز صالحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عزت، رفاه و استقلال کشورمان در سایه ایستادگی مقابل استکبار جهانی بدست آمده و این موضوع از ابعاد مختلف اهمیت بسزایی دارد.
وی اظهار داشت: آمریکا همه زور و سلطه خود را برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی بکار گرفته و این اقدامات خصمانه اخیر علیه ایران بیشتر جنبه نمایشی داشته و فقط روی کاغذ است، با این حال تاثیر فشار روانی حاصل از تحریم ها قابل انکار نیست.
استاد دانشگاه جامع علمی کاربردی زنجان تاکید کرد: آمریکای سیاه رو، فشار روانی را بیش از فشار اقتصادی بر کشور متمرکز کرده و این در حالی است که ملت ایران طی 39 سال از پیروزی انقلاب، همواره و در همه حال در رخدادهای مهم و سرنوشت ساز کشور حضوری موثر و به هنگام داشته اند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کنونی، جمهوری اسلامی ایران ناگزیر است این مرحله گذار موقتی را پشت سر بگذارند، هر چند نیز ممکن است بیشترین هزینه را مردم کم درآمد و طبقه متوسط متحمل شوند اما نباید همنوا با تحریم کنندگان به تخریب روحیه پرداخت.
صالحی افزود: برای برون رفت از این موضوع رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در این زمینه چاره ساز خواهد بود و در این میان اتحاد و انسجام مردم همیشه در صحنه پیروز میدان خواهیم شد.
وی بیان کرد: پیام روز 13 آبان یادآور حماسه ها، ایثارها و فداکاری های دانش اموزان است چرا که این قشر در این روز تاریخی از آیینه احساس و شعور مردم انقلابی و مسلمان ایرانی غبار برگرفتند و هویت مسلمانی، خود اتکایی و مبارزه با استکبار را به همه آموختند.
این استاد دانشگاه جامع علمی کاربردی زنجان خاطرنشان کرد: این جوانان شجاع با قیام خویش، به مستضعفان آموختند که برای بدست آوردن حقوق از دست رفته با ستمگران ستیز کنند و با توجه به رشادت های انجام گرفته بر دانش اموزان ایرانی است که سهم مهمی در مبارزه با استکبار بر عهده داشته و همچون گذشته از پیشگامان این قیام ملی باشند.
روز 13 آبان 1358دانشجویان مسلمان پیرو خط امام لانه جاسوسی آمریکا را در تهران تسخیر کردند.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.