به گزارش ایرنا از شبکه اطلاع رسانی شهرداری زنجان، احمد نصیری روز جمعه در بازدید از سازمان مدیریت پسماند و نحوه تفکیک و دفن زباله ها شهر زنجان افزود: تفکیک زباله از مبدا باید توسط شهروندان به صورت جدی دنبال شود و اصحاب رسانه هم با فرهنگ ‌سازی تلاش کنند این امر در همه افراد نهادینه شود.
وی با اشاره به اشتراک گیری سازمان مدیریت پسماند از 8 هزار نفر برای طرح تفکیک زباله از مبدا اظهار داشت: هم اکنون روزانه 350 تن زباله در شهر زنجان تولید می شود که متاسفانه به دلیل عدم جمع آوری مکانیزه رضایت بخش نیست و از این رو از شهردار زنجان و مجموعه مدیران شهری انتظار داریم با حرکت جهادی این موضوع را ساماندهی کنند.
نصیری به کارخانه تولید برق از زباله اشاره کرد و علت کم میلی سرمایه گذار خارجی برای احداث این کارخانه را در زنجان رداشته شدن بسته های حمایتی از سوی وزارت نیرو برشمرد.
رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر زنجان ادامه داد: باوجود مشکلات اقتصادی اعضای شورای اسلامی شهر به کمک نمایندگان مجلس تلاش می‌کنند تا طرح تولید برق از زباله در زنجان عملیاتی شود.
رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر زنجان از رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری خواست نسبت به جمع‌آوری و نگهداری سگ های ولگرد اقدام اساسی و جدی انجام دهد.
این مسئول گفت: شاسته است سازمان مدیریت پسماند شهرداری نسبت به پارک کامیون ها در حواشی بزرگراه 22 بهمن و انتقال سنگ فروشان در این مسیر اقدامات اساسی انجام دهد.
رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به احداث پارکینگ ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در جاده بیجار از مالکان این خودروها خواست به خاطر حفظ اموال خود و کمک به زیبایی شهر تلاش کنند از پارک کامیون ها در حواشی اتوبان خودداری کنند.
8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.