معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در چهار روز نخست نهمین نمایشگاه کتاب ناشران کشور ۲ میلیارد و ۹۴ میلیون ریال بن کتاب به فروش رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ابراهیم قاسمی در حاشیه نهمین نمایشگاه کتاب ناشران کشور اظهار کرد:  نهمین نمایشگاه کتاب ناشران کشور و سومین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های استان زنجان برخلاف دیگر استان‌ها به صورت همزمان برگزار می‌شود، گفت: در چهار روز از برپایی نمایشگاه کتاب 2 میلیارد و 94 میلیون ریال فروش بن داشتیم که رقم خوبی بوده است و تبلیغات این نمایشگاه هم به صورت وسیع در سطح شهر انجام شده است.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه رقم فروش بن کتاب نسبت به دوره قبل دو برابر شده است، گفت: مقرر شده بود در مجموع 4 میلیارد ریال بن کتاب در اختیار علاقمندان قرار گیرد که به جهت استقبال علاقمندان یک میلیارد ریال دیگر هم درخواست شد که در صورت  موافقت به 5 میلیارد ریال بن کتاب می رسد.

قاسمی ادامه داد: از تمام ابزارهای تبلیغاتی برای اطلاع رسانی استفاده شده است که شامل توزیع پوستر به ادارات، مراکز آموزشی و پژوهشی؛ ارسال نامه به ادارات برای خرید کتاب به منظور تجهیز کتابخانه های خود است.

وی با یادآوری اینکه از طریق آموزش و پرورش به تمام مدارس اطلاع رسانی شده است، گفت: روز به روز شاهد حضو پرشورتر مردم هستیم.

این مقام مسئول از اصحاب رسانه و مطبوعات برای اطلاع رسانی این نمایشگاه تقدیر کرد و گفت: برنامه های جنبی هم نسبت به دوره های قبل پربارتر انجام می شود که چندین کارگاه به صورت مناسبتی برای کتاب و ایام محرم برگزار شد.

به جهت استقبال علاقمندان از نهمین نمایشگاه کتاب ناشران کشور ساعت بازدید از این نمایشگاه طی امروز و فردا 13 و 14 مهر تا ساعت 22 تمدید شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.