مجتبی نوری شامگاه سه شنبه در حاشیه سومین نمایشگاه مطبوعات و رسانه استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی چهار سال اخیر نقش رسانه و مطبوعات که چشم بینای جامعه به شمار می روند در همه بخش ها تاثیرگذار بوده و انتظار داریم نقد منصفانه داشته باشند و به مسئولان راهکار ارائه دهند.
وی به ظرفیت های گردشگری در شهرستان ماهنشان اشاره کرد و گفت: این شهرستان در کریدور گردشگری قرار دارد و از مکان های دیدنی و تاریخی آن دریاچه طبیعی خندقلو، دربند قاطرچی، قلعه بهستان و قلعه لک لک هاست.
فرماندار شهرستان ماهنشان گفت: در حال حاضر برای راه اندازی ترمینال مسافربری به دنبال جذب سرمایه گذار هستیم.
نوری با بیان اینکه تا پایان سالجاری 95 روستا از گاز طبیعی بهره مند می شوند، اظهار داشت: برای 14 روستای دهستان اوریات به دلیل کوهستانی و صعب العبور بودن مسیر آن از گاز CNG استفاده خواهیم کرد.
وی ادامه داد: در دولت دهم 15 روستا و 2 شهر در شهرستان ماهنشان از نعمت گاز بهره مند بودند.
فرماندار شهرستان ماهنشان، به راه اندازی کارخانه خوراک آبزیان اشاره کرد و گفت: این کارخانه 2 سرمایه گذار بومی دارد که 50 میلیارد ریال اعتبار از طریق سامانه کارا (اشتغال روستایی) جذب می شود تا معضل ضمانت های بانکی آن رفع شود.

** شبکه بهداشت و درمان ماهنشان نیازمند نیروهای بومی است
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ماهنشان نیز در ادامه گفت: این شهرستان10 مرکز بهداشتی درمانی، یک بیمارستان 32 تختخوابی و 52 خانه بهداشت دارد.
به گفته علی صیدی، از این تعداد مراکز بهداشتی درمانی و خانه بهداشت به ترتیب هفت و 13 مرکز نوسازی شد و در دهه فجر یا پایان امسال به بهره برداری می رسد.
وی اظهار داشت: در 10 مرکز بهداشتی درمانی شهرستان ماهنشان پزشک فعال است.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ماهنشان گفت: بیمارستان 32 تختخوابی نیز متخصص داخلی، اطفال، زنان بیهوشی و جراحی دارد که در حال حاضر مشکلی به لحاظ حضور پزشک در این شهرستان نداریم.
صیدی ادامه داد: نیروهای فعال در شبکه بهداشت و درمان بومی نیستند که این مشکلاتی را موجب شده است.
9505/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.