حسین نجاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: متقاضیان می توانند اعلام آمادگی خود را بدون تشریفات اداری خاص و از طریق تماس تلفنی و یا پیامک به اطلاع خانه مطبوعات زنجان و هیات مدیره آن برسانند.
وی ادامه داد: حدود 70 غرفه 9 متری متحدالشکل برای استقرار رسانه ها بر اساس حروف الفبا در سومین نمایشگاه مطبوعات استان در نظر گرفته شده است.
به گزارش ایرنا در زمان حاضر 69 نشریه و رسانه در استان زنجان مجوز فعالیت دارند.
نجاری اظهار داشت: درصورت عدم حضور برخی رسانه ها و وجود فضای مازاد، فضای بیشتری به رسانه های چاپی از جمله روزنامه ها داده می شود تا برای ارائه آرشیوهای خود با محدودیت فضا مواجه نشوند.
وی افزود: به منظور حمایت از رسانه ها، فضای لازم برای نشریاتی که مجوز فعالیت گرفته ولی هنوز منتشر نشده اند نیز فراهم است تا از این فرصت برای اطلاع رسانی و معرفی خود استفاده کنند.
رئیس هیأت مدیره خانه مطبوعات استان زنجان پیرامون برگزاری سومین نمایشگاه مطبوعات و رسانه های استان همزمان با نهمین نمایشگاه کتاب زنجان، گفت: این موضوع چندان هم ناگهانی و بدون پیش زمینه نبود چرا که بعد از قطعی شدن برگزاری نمایشگاه کتاب، پی گیری برای برگزاری همزمان نمایشگاه مطبوعات با آن نیز مطرح شد که در نهایت اوایل هفته جاری از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اعلام شد که نظر حمایتی وزارتخانه برای برگزاری سومین نمایشگاه مطیوعات استان نیز جلب شده است.
وی گفت: روز گذشته در جلسه هیات مدیره خانه مطبوعات با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مقرر شد تا خانه مطبوعات استان بر حسب وظایف ذاتی خود به عنوان متولی و مجری سومین نمایشگاه مطبوعات ایفای نقش کند.
نجاری با بیان اینکه برگزاری همزمان نمایشگاه های کتاب و مطبوعات استان، زمینه ایجاد نوعی هم افزایی را فراهم می کند، افزود: برگزاری نمایشگاه مطبوعات فرصتی برای دورهمی و تبادل آرای فعالان حوزه رسانه ای است که این امر خود زمینه ایجاد فرصت های جدیدی را فراهم می کند.
به گزارش ایرنا، دومین نمایشگاه مطبوعات و رسانه های استان زنجان دی ماه سال 94 برگزار شد.
هشتمین نمایشگاه سراسری ناشران کشور در زنجان نیز در شهریور سال 95 برگزار شد که 347 ناشر در آن حضور یافتند.
3088/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.