به گزارش ایرنا صنعت نفت آبادان که این روزها حال و روز خوبی ندارد و پس از راه نیافتن به فینال رقابت های جام حذفی به لحاظ روحی شرایط چندان مناسبی ندارد ولی پیروزی برابر پرسپولیس می تواند این تیم را از بحران خارج کند.
دیدار پرسپولیس و صنعت نفت نبرد هافبک ها در میانه میدان است جایی که کرار جاسم کارگردان ریزنقش نفتی هاست و محسن مسلمان کارگردان پرسپولیسی ها که باید دید این مبارزه به سود کدام تیم خاتمه خواهد یافت.
کرار که همیشه برابر پرسپولیس نمایش خیره کننده ای داشته در میانه میدان نفتی ها به دنبال موقعیت سازی برای مهاجمان فرصت طلب این تیم است ، کرار در این دیدار با کمال کامیابی نیا و ربیع خواه دو هافبک دفاعی آماده پرسپولیسی ها جدال سختی خواهد داشت.
در سوی دیگر جدال محسن مسلمان مهندس پرسپولیسی ها با آگوستو سزار و مگنو باتیستا از صحنه های دیدنی این دیدار خواهد بود جدالی که می تواند تعیین کننده تیم پیروز این دیدار باشد.
پرسپولیس که با پیروزی های ادامه دار خود صدرنشین مطلق لیگ برتر است برای نزدیک شدن به تکرار قهرمانی خود، امید زیادی به کسب پیروزی در این دیدار دشوار خارج از خانه دارد.
شاگردان برانکو که در جام حذفی برابر صنعت نفت شکست خورده و از دور مسابقات کنار رفته اند، اکنون به جبران مافات آن شکست به لیگ برتر می اندیشند.
صنعت نفت که با فراز کمالوند اکنون در جایگاه نهم جدول رده بندی قرار دارد در بازی های خانگی نتایج ایده آلی را رقم زده و می خواهد باز هم برای سرخپوشان پایتخت مشکل ساز شود.
اما یکی از نکات دیدنی این دیدار جدال لوسیانو پریرا مهاجم آماده این روزهای صنعت نفت آبادان با سید جلال حسینی دیوار بتنی پرسپولیسی هاست جدالی که در طول 90 دقیقه تماشاگران را به وجد خواهد آورد.
در ان سو نیز علیپور که در ترکیب پرسپولیس خیلی خوب گل می زند و در صدر جدول گلزنان قرار دارد جدال سختی با علی عبدالله زاده مدافع نفتی ها خواهد داشت جدالی که تا حدودی شانس علیپور را برای گلزنی بیشتر خواهد کرد.
صنعت نفت آبادان و پرسپولیس تهران در این فصل 2 بار در جام حذفی و لیگ برتر به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که سهم 2 تیم، یک پیروزی بود و باید دید کدام تیم در بازی سوم پیروز خواهد شد.
نفتی ها برابر تیمی به میدان می روند که در 22 بازی گذشته خود تنها یک باخت داشته و فقط 9 بار دروازه خود را برابر حریفانش باز شده دیده است.
پرسپولیس نیز که با 37 گل زده بهترین خط حمله لیگ را در اختیار خود دارد در تقابل با مدافعان صنعت نفت که 26 بار تسلیم حریفان خود شده اند کار چندان سختی برای باز کردن دروازه نفت نخواهد داشت.
اما برانکو ایوانکوویچ و فراز کمالوند تا کنون 6 بار با هم رودر رو شدند که برانکو در پنج مصاف اخیرش با کمالوند در لیگ برتر پیروز بوده و کمالوند تنها یک بار آن هم در جام حذفی برابر برانکو به برتری رسیده است.
در 13 بازی تیم های صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر 9 برد با پرسپولیس بوده، 2 بار صنعت نفت به پیروزی رسیده و در 2 دیدار هم بازی به تساوی انجامید.
پرسپولیس از آبادان خاطرات خوبی ندارد و این تیم یک بار با چهار گل مغلوب نفتی ها شد و فصل گذشته نیز در حالی که برای قهرمانی نیاز به سه امتیاز داشت با یک گل مغلوب زردپوشان آبادانی شد و بزریلی های ایران جشن ماندن در لیگ را با هوادارانش گرفت.
مگنو باتیستا بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص این دیدار به ایرنا گفت:بازی کردن مقابل پرسپولیس خیلی سخت است زیرا این تیم در اوج آمادگی قرار دارد.
وی اظهار کرد: ما در این بازی برای سه امتیاز بازی خواهیم کرد تا در جدول رده بندی صعود داشته باشیم هر چند که پرسپولیسی ها برای ایجاد فاصله با رقیبان خود نیاز به سه امتیاز این دیدار دارد.
سعید لطفی مدافع تیم صنعت نفت آبادان نیز گفت:این دیدار برای ما بسیار مهم است زیرا در صورت پیروزی می توانیم به تیم های بالای جدول برسیم.
وی افزود:پرسپولیس در این فصل بسیار آماده نشان داده و تنها در یک دیدار بازی را واگذار کرده ولی در آبادان روز راحتی نخواهد داشت زیرا با حمایت هواداران پرشور آبادانی برابر این تیم قدرتمند پیروز خواهیم شد.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که با 29 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر قرار دارد فردا از هفته بیست و سوم این مسابقات در ورزشگاه تختی آبادان میزبان پرسپولیس تهران است.
/6002/7104/7165
خبرنگار:مسعود گادار**تنظیم کننده:حمیدرضا ترابی فرد**انتشار : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.