صادق باوی مدیر امور آبفار شهرستان باوی عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در این خصوص اظهار کرد: آب شرب اهالی روستاهای حمیدانیه و سنیجه از محل تاسیسات سید حسن تامین شد.
وی بیان کرد: پروژه آبرسانی به روستاهای فاقد آب شرب بخش مرکزی شهرستان باوی در 2 فاز طراحی شده که در فاز اول روستاهای حمیدانیه و سنیجه از نعمت آب شرب مطمئن و بهداشتی بهره مند شدند.
مدیر امور آبفار شهرستان باوی با اشاره به عملیات انجام شده در فاز اول این پروژه آبرسانی گفت: کارگزاری پنج هزار و یکصد متر شبکه توزیع و هشت هزار و 300 متر خط انتقال از تاسیسات سید حسن ،عملیات انجام شده برای تامین آب شرب این روستاها بوده است.
وی با اشاره به تامین آب شرب سایر روستاهای بخش مرکزی این شهرستان گفت: هفت روستای کائدیه، کهیش، گارگه، بحیر علیا، بحیر سفلی، ام السراجینه و بیت مطیلب با جمعیتی بالغ بر یک هزار و یکصد نفر در فاز دوم این پروژه از آب شرب پایدار و بهداشتی بهره مند می شوند.
باوی ادامه داد: شبکه توزیع این روستاها کارگزاری شده و در صورت تامین لوله های مورد نیاز برای کارگزاری خط انتقال، تا پایان سال آب در مدار قرار خواهد گرفت.
وی لوله های مورد نیاز برای کارگزاری خط انتقال آب شرب این هفت روستا را بیش از 11 کیلومتر اعلام کرد.
روستای حمیدانیه 62 خانوار با جمعیتی بالغ بر 262 نفر و روستای سنیجه 88 خانوار با جمعیتی بالغ بر 343 نفر را تحت پوشش دارند که تا پیش از این عملیات از طریق تانکر سیار آبرسانی می شدند.
7152/6064
خبرنگار: محمدرضا خبازان** انتشار: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.