به گزارش ایرنا آبی های خوزستانی روز پنجشنبه در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر در حالی به مصاف تیم استقلال تهران می روند که سه مهره کلیدی خود را در اختیار ندارند و این موضوع کار آن ها را سخت تر خواهد کرد.
موسی کولیبالی مدافع تنومند و اهل کشور مالی تیم استقلال خوزستان به علت اخراج در بازی هفته گذشته برابر تراکتورسازی تبریز از همراهی تیمش در دیدار مقابل استقلال تهران محروم است.
همچنین حکیم نصاری و میثم دورقی دو مهره موثر و بازی ساز آبی های خوزستان به دلیل سه اخطاره بودن فرصت بازی در برابر استقلالی های پایتخت نشین را ندارند.
حال باید دید عبدالله ویسی سرمربی تیم استقلال خوزستان در نبود سه بازیکن موثر تیمش چه راهکاری را در پیش خواهد گرفت تا بتواند از تیم آماده استقلال امتیاز بگیرد این در حالی است که دست ویسی بر روی نیمکت چندان پر نیست.
اگر چه آبی های پایتخت نشین در این دیدار سجاد شهباز زاده مهاجم گلزن خود را به دلیل مصدومیت در بازی با سپاهان در اختیار ندارند.
تیم استقلال خوزستان در حالی به مصاف هم نام تهرانی خود می رود که هفته گذشته شکست سنگینی از تراکتورسازی متحمل شد اما در آن سوی میدان تیم استقلال تهران موفق شد با پیروزی پرگل برابر صنعت نفت، یک گام به صدر جدول نزدیک تر شود.
آبی های خوزستان در حال حاضر با کسب 14 امتیاز از 16 بازی در مکان چهاردهم جدول رده بندی جای دارند همچنین تیم استقلال تهران با کسب 23 امتیاز در مکان ششم جدول قرار گرفته اند.
9879/6002
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.