به گزارش ایرنا، به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، استفاده از اماکن ورزشی متعلق به وزارت ورزش در روز پنجشنبه ٢٧ مهرماه برای عموم رایگان خواهد بود. همچنین در طول این هفته استفاده از این اماکن به صورت نیم بها خواهد بود.
نواختن زنگ ورزش در روز چهارشنبه (26 مهرماه) با حضور جمعی از مسئولان و چهره های شاخص ورزشی در یکی از مدارس شهر اهواز و چهار شهرستان دیگر، برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در 22 شهرستان و همایش کوهپیمایی در 9 شهرستان ، حضور منسجم ورزشکاران و قهرمانان در گلزار شهدا تمام شهرستان‌ها از جمله برنامه‌های این هفته هستند.
برگزاری ورزش صبحگاهی کارکنان دولت، برگزاری و میزبانی مسابقات استانی و کشوری، و گردهمایی بانوان ورزشکار در سالن 22 بهمن اهواز از دیگر برنامه‌های جامعه ورزش استان در این هفته خواهد بود.
آیین تجلیل از قهرمانان آسیایی و جهانی، همایش پیاده ‌روی بزرگ بانوان شامل اسکیت ‌بازان، دوچرخه ‌سواران با پوشش‌های خاص ورزشی، برگزاری مسابقات رنکینگ کشوری بدمینتون بانوان در هفته تربیت بدنی و آیین تجلیل از بازنشستگان ورزش و جوانان استان نیز از دیگر برنامه های این هفته است.
همچنین برگزاری مسابقات شطرنج کشوری و مسابقات ورزشی جهت کارکنان در رشته‌های دارت، طناب‌کشی، تنیس‌روی‌میز، فوتبال گل کوچک در بخش آقایان و بانوان از برنامه های جامعه ورزش خوزستان در هفته تربیت بدنی است.
6037
خبرنگار: محمد شاکری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.