به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه های این هفته نماز جمعه آبادان افزود:آمریکا از اول انقلاب برای سرکوب جمهوری اسلامی ایران به دنبال بهانه بود ولی هوشیاری مردم و رهبر انقلاب این فرصت را به آنها نداد.
وی اظهار داشت:آمریکا در عراق، یمن، فلسطین و سوریه خوار و زبون شده ولی باز هم دست از برنامه های زشت و کثیف خود برنمی دارند.
خطیب جمعه آبادان گفت:امروز دشمن دنبال تفرقه بین مردم و مسئولان می باشد از این رو باید در این مساله هوشیار باشیم تا در دام دشمن گرفتار نشویم.
حجت الاسلام ابراهیمی پور با بیان اینکه امروز حفظ انقلاب اسلامی از واجبات است، افزود: حفظ این انقلاب در گرو وحدت است و وحدت زمانی محقق می شود که دشمن را بشناسیم.
وی تصریح کرد:خصومت آمریکا با نظام اسلامی ایران به هیج وجه کاهش نیافته است، ایران مولفه های قدرتی در منطقه دارد که آمریکا از آن هراس دارد.
خطیب جمعه آبادان گفت:از مولفه های قدرت در نظام جمهوری اسلامی رهبری شجاع، مقتدر و سازش ناپذیر است.
وی افزود:قدرت دفاعی و انسجام اجتماعی و وحدت ملی و همچنین گسترش نفوذ ایران در منطقه از دیگر مولفه های قدرت ایران اسلامی است که آمریکا از آن هراس دارد.
حجت الاسلام ابراهیمی پور در ادامه با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت:امروز امنیت در کشور حرف نخست را می زند و این امنیت را مدیون سبزپوشان نیروی انتظامی هستیم.
امام جمعه آبادان ارتباط با مردم، مجاهدت و ایثار در کار را از ویژگی های نیروی انتظامی برشمرد و افزود:امروز نیروی انتظامی بالنده تر و پر تلاش تر از همیشه در عرصه های مختلف جامعه حضور دارد و در تلاش برای افزایش سطح فعالیت های خود است.
وی با محکوم کردن سایت های ضد نظام اظهار داشت:برخی سایت ها حرکت های ضد انقلابی دارند که باید مراقب حرکت های آنها بود، این سایت ها با سندسازی و دروغ پردازی به دنبال مسموم کردن افکار عمومی علیه نظام هستند.
خطیب جمعه آبادان گفت:یکی از کارهایی که دشمن دنبال آن است بدبین کردن اذهان ملت اسلامی علیه مسئولان نظام است ولی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی مراقب این نقشه شوم دشمن هستند.
7104/6068
خبرنگار:مسعود گادار** انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.