به گزارش ایرنا علی حسین حسین زاده روز یکشنیه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان با بیان این که برخی آمارها در حوزه اعتیاد جای نگرانی دارد اظهار کرد: پدیده‌ها و آسیب‌های اجتماعی خلق الساعه نیستند بلکه پروسه بلند مدتی هستند که متغیرهای مختلف در ایجاد آن‌ها نقش دارد.
وی گفت: بخشی از برطرف کردن مشکلات اعتیاد مربوط به روش های غیر مستقیم است که در این زمینه آموزش و پرورش خوزستان مسیر خوبی را پیش گرفته است.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با اشاره به کوکان بازمانده از تحصیل در استان توضیح داد: اغلب معتادان تحصیلات ابتدایی یا راهنمایی دارند لذا با کاهش تعداد کودکان بازمانده از تحصیل در خوزستان می توانیم نتیجه خوبی در کاهش میزان اعتیاد و گرایش به آن شاهد باشیم.
وی افزود: شورای فرهنگ عمومی نیز در کاهش اعتیاد در استان نقش به سزایی دارد اما مدتی است تعطیل شده که لازم است هر چه زودتر فعال شود.
حسین زاده گفت: تا پایان سال جاری می‌توان امیدوار بود به شاخص های خوبی در زمینه کاهش اعتیاد در استان خوزستان دست یابیم.
وی اظهار کرد: دستگاه های اجرایی در این زمینه خوب کار می کنند و ظرفیت جدیدی مثل بسیج و سپاه وارد این حوزه شده که بسیار کمک کننده است.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار بیان کرد: وظیفه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ایجاد هماهنگی بیشتر میان دستگاه‌ها برای انتقال تجارب و جلوگیری از دوباره کاری است.
7164/6068
خبرنگار: عاطفه جوادی** انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.