مهراب عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا و شورای تأمین شهرستان دزفول، سالن‌ها و آرایشگاه‌های زنانه در این شهرستان به منظور کنترل وضعیت شیوع ویروس کرونا تعطیل اعلام شده و انجام هرگونه فعالیت در این مراکز ممنوع است.

وی افزود: جای تأسف دارد که با وجود ابلاغ تعطیلی، برخی از سالن‌ها و آرایشگاه‌های زنانه در دزفول نسبت به این مصوبه بی‌اعتنا بوده‌اند و همچنان در حال ادامه فعالیت هستند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول عنوان کرد: این مراکز محل تجمع افراد بوده و وسایل و تجهیزات مورد استفاده در این مراکز می‌تواند یکی از عوامل مهم انتقال ویروس کرونا باشد؛ بنابراین تصویب ممنوعیت فعالیت این آرایشگاه‌ها بر اساس نظرات تخصصی و کارشناسی مجموعه علوم پزشکی بوده است.

عبدالهی تأکید کرد: بازدید از آرایشگاه‌های زنانه در دزفول به منظور اطلاع از وضعیت فعالیت آنها در دستور کار است؛ لذا در صورت مشاهده هرگونه فعالیت از سوی این سالن‌ها علاوه بر پلمب، پروانه کسب آنها نیز به دلیل تخطی از قانون باطل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی در حال حاضر ۱۵ بیمار مبتلابه ویروس کووید ۱۹ در بیمارستان بزرگ دزفول بستری هستند که از این تعداد ۷ نفر خارج از حوزه دانشگاه علوم پزشکی دزفول، ۵ نفر از شهرستان دزفول، ۲ نفر از شوش و یک نفر از شهرستان گتوند هستند.

تاکنون ۲ مرد ۸۱ ساله و ۸۶ ساله از شوش و گتوند بر اثر ابتلاء به کرونا در بیمارستان بزرگ دزفول جان باخته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1380320
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.