به گزارش ایرنا این بازی حساس با استقبال پرشور هواداران زردپوش آبادانی مواجه شده به نحوی که ورزشگاه محل برگزاری بازی مملو از تماشاگر شده ولی تعداد زیادی هنوز پشت درهای ورزشگاه منتظر اجازه ورود هستند. 

از ساعاتی پیش ترافیک سنگینی در مسیرهای منتهی به ورزشگاه آبادان به چشم می‌خورد. از سویی چهار مدرسه مجاور ورزشگاه تختی آبادان به دلیل تردد تماشاگران در نوبت عصر امروز تعطیل شدند.

۱۰ درصد از صندلی های ورشگاه تختی آبادان که شامل ۸۰۰ صندلی است به هواداران تیم پرسپولیس تعلق گرفته است.

درحالی که ظرفیت ورزشگاه تختی تکمیل شده است، اما تعدادی همچنان تلاش می‌کنند وارد ورزشگاه شوند. عده‌ای از هواداران تلاش می‌کنند از بالای دیوار وارد ورزشگاه شوند.برخی تماشاگران که موفق به تهیه بلیت تماشای این دیدار نشده اند قصد ورود به ورزشگاه را داشتند که نیروی انتظامی مانع ورود آنها شد.

فروش پرچم‌های برزیل و صنعت‌نفت همچنین پیراهن‌های زرد طلایی و نقاشی چهره هواداران حال و هوای خاصی به ورزشگاه داده است. 

تماشاگران آبادانی از ۲ ساعت پیش از شروع بازی با حضور در ورزشگاه تختی این شهر یکصدا تیم صنعت نفت آبادان را تشویق می کنند.بهنام سراج، مربی صنعت نفت که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد از سوی هواداران این تیم تشویق شد.

اقشار مختلف از پیر تا کودک برای دیدن این بازی حساس خود را به ورزشگاه تختی آبادان رسانده اند. 

شماری از هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با صورت های رنگ کرده به شکل پرچم برزیل و زرد طلایی وارد ورزشگاه تختی این شهر شدند.

 دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که شایعه جدایی وی از این تیم هواداران آبادانی را نگران کرده است در ورزشگاه تختی به صورت ویژه تشویق می شود.

هواداران آبادانی با شعارهای خود خواستار ماندن اسکوچیچ در تیم صنعت نفت آبادان شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.