به گزارش ایرنا محسن آذرحزین جمعه شب در اهواز پس از پیروزی تیمش قابل هیات هندبال اهواز در هفته چهارم لیگ دسته یک کشور بیان کرد: بازی در حد خوبی برگزار شد و هر ۲ تیم به دنبال کسب امتیاز بازی بودند اگرچه ما حاکم بر میدان بودیم و به حقمان رسیدیم.

وی افزود: در این دیدار چند بازیکن خود را به دلیل حضور در اردوی تیم های ملی جوانان و نوجوانان در اختیار نداشتیم اما بازیکنان جایگزین به خوبی ظاهر شدند و از عملکرد آنها راضی هستم. هیات هندبال اهواز تیم خوبی است و معتقدم روز به روز بهتر می‌شود. 

وی ادامه داد: هدفمان در این فصل جوانگرایی و استفاده از بازیکنان بومی بوده و تنها ۲ بازیکن ما در رده سنی بزرگسال هستند. ۹۰ درصد تیم ما متشکل از بازیکنان نوجوان و جوان است و در آینده حرف بسیاری برای گفتن دارند.

سرمربی تیم هندبال بهبهان با بیان اینکه در رقابت‌های این فصل علاوه بر صعود به لیگ برتر به دنبال بازیکن‌سازی هستیم گفت: تیم ما از لحاظ بدنی بسیار آماده است و در برابر حریفان سرشار از انگیزه هستیم اما بازیکنان ما همچنان نیاز به تجربه بیشتری دارند.

وی گفت: این دوره از بازی ها در چهار گروه و در سه مرحله برگزار می‌شود که در مرحله اول از هر گروه سه تیم صعود می کنند. در ادامه از بین ۱۲ تیم،چهار تیم بالا رفته و مرحله نیمه نهایی را برگزار خواهند کرد.

آذرحزین گفت: اگر بتوانیم در مرحله اول تمام بازی های خود را با برد پشت سر بگذاریم در ادامه کار آسانتری برای صعود داریم. ما به لحاظ فنی هیچ مشکلی در تیم نداریم؛ از طرفی هوادارانی داریم که در هر بازی کنار ما بوده و با تشویق خود به ما انگیزه می دهند اما در کل نیاز به حمایت همه جانبه مسوولان شهرستان و استان داریم تا در مراحل بعد بازی های بهتری ارایه دهیم.

سرمربی تیم هندبال اهواز: تیممان یک هفته پیش از شروع مسابقات بسته شد 

سرمربی تیم هندبال هیات اهواز نیز گفت: تیم ما تنها چند روز پیش از آغاز مسابقات بسته شد به همین دلیل هنوزآمادگی لازم برای حضور در مسابقات را نداریم.

حبیب آلبوخنفر با اشاره به اینکه برای کسب نتایج بهتر به هماهنگی بیشتری نیاز داریم افزود: با وجود اینکه تنها تیم کلانشهر اهواز هستیم اما هیچ حامی مالی نداریم و تنها حامی ما هیات هندبال خوزستان است که کمک کرد و یک سالن در اختیار ما قرار داد.

وی گفت: هدف ما تنها شرکت در مسابقات بود تا سهمیه خوزستان را حفظ کنیم؛ ما تنها با ۲ جلسه تمرین وارد مسابقات شدیم و  نباید انتظار زیادی از بازیکنان داشت.

وی ادامه داد: اگر در ادامه راه از ما حمایت شود و بتوانیم چند بازیکن غیربومی به تیم اضافه کنیم می توانیم نسبت به صعود از مرحله اول امیدوار باشیم.

آلبوخنفر در خصوص تیم پرسپولیس بهبهان گفت: حریف تیم قدرتمندی است و از بازیکنان ملی پوش بهره می برد و فکر می کنم بتوانند جواز صعود به لیگ برتر را دریافت کنند.

دیدار تیم های هیات هندبال اهواز و پرسپولیس بهبهان در هفته چهارم لیگ یک کشور با برتری ۳۳ بر ۱۵ به سود پرسپولیس بهبهان به پایان رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.