دکتر ایرج نظری روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی اهواز در سرسرای این دانشگاه بیان کرد: با پیگیری صورت گرفته، قرار شد ۳۰ هزار میلیارد ریال از سازمان برنامه و بودجه و ۲۰ هزار میلیارد ریال از سازمان تامین اجتماعی به حساب بدهی‌های این دانشگاه پرداخت شود.

وی افزود: هفته گذشته مبلغ خوبی به  حساب این دانشگاه واریز شد و برای تسویه حساب سال ۹۷ ، بدهی‌ بازار و دیگر عقب ماندگی‌های آن برنامه ریزی شده است.

نظری در خصوص عملکرد دانشگاه علوم پزشکی اهواز هم گفت: ۱۰۴ نفرعضو هیات علمی در سالهای ۹۶ تا ۹۸ جذب و ۱۲ گروه آموزشی مصوب به این دانشگاه اضافه شد.

رییس پیشین دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز ادامه داد: میانگین تخت‌های بستری در خوزستان به نسبت کشور خوب ارزیابی شده ولی مشکل فرسودگی بیمارستان‌های اصلی به ویژه دانشگاهی و آموزشی است.

وی ادامه داد: در خوزستان تخت‌های نیمه فعال زیاد اما توزیع تخت نامناسب است که گاهی مشکل‌ساز می‌شود.

نظری گفت: بر اساس آخرین آمار  ۳۰۰ تخت در بخش دولتی و ۱۸۰ تخت در بخش خصوصی اضافه شده است.

رییس پیشین دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز بیان کرد: ۵۱ پروژه زیر مجموعه این دانشگاه آماده بهره‌برداری هستند و بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی دشت آزادگان، کودکان ابوذر و سوانح و سوختگی اهواز از جمله بیمارستان‌های بهره برداری شده هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز گفت: امید است با همکاری همکاران باری از مسایل و مشکلات مردم کم کنیم و خدمتگزار خوبی باشیم.

فرهاد ابول نژادیان افزود: در برخی شهرستان ها ضریب اشغال تخت بیمارستانی پایین است اما اهواز با کمبود روبه رو است.

آیت ا... سید محمد علی موسوی جزایری زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان نیز گفت: از مردم تقدیر می کنم که با احترام به نظر رهبر معظم انقلاب، صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و کشور از خطر بزرگ رهایی یافت.

در این آیین از ایرج نظری رییس پیشین دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تقدیر و فرهاد ابول نژادیان به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز معرفی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.