به گزارش ایرنا هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال زنان جمعه در نقاط مختلف کشور پیگیری می شود و در حساس ترین دیدار تیم پالایش نفت آبادان میزبان ملی حفاری است و در صورت پیروزی میزبان معادلات تیم های صعود کننده به مرحله پلی آف تغییر می کند.

رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان همانند فوتبال علاقه مندان بسیاری داشته و هر ساله با شروع این رقابت‌ها توجه بسیاری را به خود جلب می کند؛ در هفته چهارم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر، ۲ تیم پالایش نفت و ملی حفاری به مصاف هم می‌روند تا بار دیگر شاهد تقابل ۲ قدرت فوتسال کشور در آبادان باشیم.

هر چند تیم پالایش نفت با تغییراتی که در این فصل داشت تاکنون نتایج خوبی کسب نکرده و هواداران از این بابت ناراحت هستند اما باید گفت دیدار این ۲ تیم خوزستانی همواره از جذابیت خاصی برخوردار بوده و بعضا با حاشیه هایی همراه است.

تیم ملی حفاری در شرایطی به مصاف پالایش نفت می‌رود که فصل گذشته در عین شایستگی عنوان سوم این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد و  در این فصل به دنبال کسب عنوان قهرمانی است، در سوی مقابل پالایش نفت برابر صعود به مرحله پلی آف باید با دست پر از میدان خارج شود که این موضوع باعث افزایش انگیزه بازیکنان پالایش نفت می شود چرا که نمی‌خواهند در خانه آن هم در مقابل هوادارانشان به راحتی امتیاز از دست دهند.

تیم ملی حفاری که از بازیکنان ملی پوش متعددی بهره می‌برد برای کسب سه امتیاز بازی، وارد میدان می‌شود تا با شکست پالایش نفت نشان دهد که همچنان قدرت اول لیگ امسال به شمار می رود.

تیم حفاری در این فصل رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان از ۱۵ بازی گذشته با ۱۱ برد، ۲ تساوی و ۲ باخت و کسب ۳۵ امتیاز در مکان دوم قرار دارد و در سوی مقابل تیم پالایش نفت آبادان با هشت برد و هفت باخت و کسب ۲۴ امتیاز در مکان هفتم جدول قرار دارد.

تیم پالایش نفت آبادان پس از قهرمانی با رز جدیدی زاده در رقابت های ۲ فصل پیش، بسیاری از بازیکنان کلیدی خود را از دست داد و همین امر موجب شد تا در ادامه نتواند نتایج ایده‌آلی کسب کند و در این فصل نفتی‌های آبادان شانس زیادی برای صعود به پلی آف نداشته باشند.

بعد از بازی هفته پانزدهم مقابل شهروند ساری، مسؤولان باشگاه پالایش نفت به دلیل نتایج ضعیف این تیم در فصل جاری تصمیم به برکناری خدیجه پوربهبهانی شدند و هدایت تیم را به الوانی دستیار او واگذار کردند.

پالایش نفت آبادان در هفته گذشته رقابت ها نتیجه ای خیره کننده مقابل تیم هیات فوتبال اصفهان کسب کرده و موفق شدند با نتیجه ۱۷ بر صفر این تیم را از پیش رو بردارند؛ این موضوع نشان می دهد که تیم نفت در نیم فصل دوم متحول شده و کار ملی حفاری در مصاف با برزیلی های فوتسال ایران سخت و دشوار است.

نفتی ها در این فصل بنای خود را بر استفاده از بازیکنان بومی و جوان گذاشته و تقریبا ۹۰ تا ۹۵ درصد ترکیب این تیم را بازیکنان استان تشکیل می دهند که برای کسب نتایج بهتر نیاز به تجربه بیشتری دارند. 

در ادامه منیژه زیبا سرپرست تیم فوتسال بانوان ملی حفاری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تمرین تیم به خوبی در حال انجام است و بازیکنان به لحاظ تاکتیکی، در آمادگی خوبی به سر می‌برند. پالایش نفت در نیم فصل خود را تقویت کرده و در چند بازی آخر به خوبی برابر حریفان ظاهر شد لذا فکر می کنم بازی سختی برابر این تیم داشته باشیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه ما در این هفته با مصدومان زیادی دست و پنجه نرم می کنیم گفت: فهیمه زارعی و فاطمه پاپی با مصدومیت مواجه هستند اما تلاش می کنیم به این بازی برسند همچنین ۲ دروازه بان ما با وجود مصدومیت در میدان حاضر می شوند.

سرپرست تیم فوتسال بانوان ملی حفاری در خصوص بازی تیمش مقابل پالایش نفت گفت: حریف جزو تیم های خوب لیگ بوده و  هفته گذشته بازی خوبی به نمایش گذاشتند، هر چند نفت آبادان در مکان هفتم قرار دارند اما نباید آنها را دست کم گرفت. قطعا به دنبال برد در این دیدار هستیم اما به خوبی می دانیم که نباید بی گدار به آب بزنیم.

وی ادامه داد: شناخت نسبتا خوبی از تیم پالایش نفت داریم ، خانم الوانی هدایت این تیم را برعهده گرفته و در نیم فصل دوم تیم خوبی روانه مسابقات کرده است اما روی هم رفته ما برای برد وارد میدان می شویم.

زیبا با ابراز ناراحتی از بی توجهی هیات فوتبال خوزستان به نمایندگان استان در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور گفت: تیم خراسان رضوی به خوبی از سوی هیات استان حمایت می شود و تمام چهره های ورزش خراسان رضوی این تیم را حمایت می کنند همچنین هیات فوتبال اصفهان با خرید امتیاز تیم فرخ شهر شروع به تیمداری در لیگ برتر کردند اما متاسفانه نماینده هیات فوتبال خوزستان برای حضور در مسابقات از ما یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال پول دریافت می کند در غیر این صورت حاضر به آمدن به سالن مسابقات نیست.  

دیدار تیم های فوتسال بانوان پالایش نفت و ملی حفاری جمعه ۲۹ آذرماه در آبادان برگزار می‌شود .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.