مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: به قول دولتمرد بزرگ نظام جمهوری اسلامی، شهید رجایی: در انجام کار مردم قانون شکنی نکنید، اما میتوانید قانون را خم و منعطف کنید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، کیامرث حاجی زاده عصر دوشنبه ۲۰ خردادماه در جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده شهرستان دشت آزادگان و هویزه که در سالن مانیتورینگ ستاد بحران برگزار شد، اظهار کرد: زحمات زیادی در مدیریت سیلاب خوزستان کشیده شد و همه ما یک کار بزرگ‌ جهادی در مقابله با سیل انجام‌ دادیم.

وی افزود: همراهی و تعامل مردم، اصحاب رسانه و همه ارگانها و دستگاه ها در این مدت برای کنترل این سیلاب بی سابقه  بسیار چشمگیر بود.

حاجی زاده تصریح کرد: قطعا کار ما بی نقص نیست و ضعف هایی وجود داشته، اما نسبت به حجم گسترده و بازه زمانی سیلاب عملکرد خوبی داشته و رضایتمندی مردم را به همراه داشته ایم.

وی با اشاره با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مرحله بازسازی را مانند مرحله مقابله جدی بگیرید، خاطرنشان کرد: مدیران استان‌ خوزستان در مراحل پیش بینی، آمادگی، مقابله، و بازسازی نشان دادند که منویات رهبری را تا کنون اجرا کرده و در ا امه نیز اجرا خودهند کرد و پای کار ایستاده اند و بابت ضعف ها و کاستی ها عذرخواهی کرده اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان تاکید کرد: اکثر مدیران، بخشداران، فرمانداران استان تا پای جان خطر را در بحث مقابله با سیلاب حس کردند و شبانه روز پای کار بودند و این بیانگر این است که همه ما گوش به فرمان فرامین رهبری هستیم.

وی اظهار امیدواری کرد و گفت: امیدواریم در بازه زمانی کوتاه هر چه سریعتر اراضی زیر آب شهرستان های دشت آزادگان و هویزه را برای کشت تابستانه آماده کنیم، چرا که اولویت اول دولت، شورای تامین و شورای بحران آماده سازی اراضی برای کشت تابستانه است.

حاجی زاده با اشاره به اینکه ما به صورت میدانی در مناطق سیل زده حاضر بودیم، بیان کرد: از نزدیک شاهد قدردانی مردم شریف مناطق سیل زده از نظام جمهوری اسلامی و مدیران استانی و خادمان خودشان هستیم، البته مشکلات عظیمی نیز مانند از دست دادن منازل، وسایل زندگی، اراضی از دست رفته و گرمای طاقت فرسا وجود دارد که بر آنها واقف هستیم.

وی تاکید کرد: هر چه سریعتر باید خسارت کشاورزان پرداخت شودو انتظار داریم از دستگاه های مرتبط با این امر تعجیل کنند .

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان با تشکر از مجموعه بنیاد مسکن، گفت: احداث و بازسازی  منازل در همه مناطق سیل زده  آغاز شده است.

حاجی زاده ادامه داد: از سازمان آب و برق نیز تقاضا می کنیم کانال ها و زهکش ها هر چه سریعتر آماده و راه اندازی کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان در پایان عنوان کرد: قانون شکنی نکنیم، اما میتوانیم برای انجام دادن و تسهیل در امورات مردم قانون را خم و منعطف کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.