رئیس شورای اسلامی آبادان عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا استیضاح شهردار آبادان در مقطع کنونی را به مصلحت شهرداری و شهر آبادان ندانست و گفت: تذکر و طرح سوال و استیضاح حق قانونی شورا است و به همین دلیل به عنوان رییس شورای شهر از حق اعضای این شورا حمایت و دفاع می کنم.
عبدالله کعبی اظهار داشت: در جلسه طرح سوال امروز برآیند آرای شورای اسلامی شهر آبادان بر ادامه کار حمیدپور به عنوان شهردار آبادان بود.
رئیس شورای شهر آبادان نامناسب بودن زمان برکناری شهردار آبادان را یکی از دلایل مخالفت چهار عضو شورا برشمرد و گفت: در حال حاضر شهرداری آبادان باید این شهر را برای پذیرایی از میهمانان نوروزی و کاروان های راهیان نور آماده کند علاوه بر این ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در آستانه عید نوروز اهمیت ویژه ای دارد و اکنون زمان مناسبی برای تغییر در ارکان مدیریتی شهرداری آبادان نیست.
کعبی تصریح کرد: در ماه پایانی سال تمرکز همه اعضای شورای شهر و شهردار آبادان به تامین حقوق و پاداش کارگران و پرسنل شهرداری و پرداخت مطالبات کارکنان در موعد مقرر است و در این وضعیت، طرح استیضاح شهردار آبادان به مصلحت شهر، شهروندان و کارکنان شهرداری نبود.
رییس شورای شهر آبادان افزود: در حال حاضر حمیدپور تسلط خوبی به اوضاع پیدا کرده و پیگیری های ویژه ای برای مطالبات و سرعت بخشیدن به پروژه ها ترتیب داده اند و در این مقطع، احتمال به نتیجه رسیدن کارها با وی بیشتر از سپردن امور به سرپرستی است.
وی اظهار داشت: البته توقع از شهردار آبادان بیشتر است و امیدواریم در ادامه کار با بهره گیری از نظرات اعضای شورای شهر و برنامه ریزی اصولی تر، آنچه شایسته شهروندان است محقق شود.
کعبی افزود: شهردار باید مدیران مناطق سه گانه و سازمان ها را متوجه حجم عقب ماندگی ها کند و جدیت بیشتری را از آنان بخواهد.شهردار آبادان استفاده از مشاوران توانمند در امور مختلف شهرداری را با فوریت در دستور کار قرار دهد.
وی تصریح کرد: اعضای شورای شهر نیز تا زمانی که شهردار در راس کار شهرداری است، باید در کنار وی باشند تا از سوی شورای شهر فشار و استرس مضاعفی وارد نشود و خللی در امور شهرداری به وجود نیاید.
کعبی افزود: از همه مسئولان شهرستان به ویژه نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم به شهرداری نگاه ویژه ای داشته باشند و 2 هزار و 300 نفر پرسنل شهرداری و خانواده های آنان و نیز خدمات رسانی به شهروندان آبادان را در نظر بگیرند.
رئیس شورای شهر آبادان گفت: حجم گسترده عقب ماندگی ها در این شهر بالاست و رفع مشکلات شهرداری آبادان به پیگیری ملی نیاز دارد.
7104/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.