به گزارش ایرنا شیخ غاضی حنین در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه امروز در بجنورد مرکز خراسان شمالی اظهارکرد: مساله ای که امروز شاهد نقطه عطفی در آن هستیم، شاهد اینکه شکست دیگری بر امت اسلامی تحمیل می شود، ترامپ تلاش می کند که قدس را در طبقی از طلا به صهیونیست ها هدیه کند.
وی ادامه داد: امروز فلسطین فریاد کمک سر می دهد و این ملت مظلوم مورد انواع ستم ها قرار می گیرد، فلسطین و قدس ما را به کمک می طلبد و بر ملت های مسلمان واجب است که به این ندا پاسخ دهند.
وی اضافه کرد: ما درکشور لبنان، کشوری توانستیم ارتش شکست ناپذیر صهیونیست را شکست دهیم و سرزمین و وطن مان را آزاد کنیم و با وحدت میان شیعه و سنی و میان مسلمانان و مسیحیان بر تروریسم تکفیری غلبه پیدا کنیم.
شیخ غاضی گفت: برادران و خواهران، قوت و قدرت ما در ایمان به خدا، پیروی از پیامبر(ص) و در وحدت مااست و هیچ پیروزی و سعادتی نصیب امت اسلامی نخواهد شد مگر آنگاه که متحد باشند و هیچ شکستی نصیب ما نخواهد شد مگر پس از آنکه تفرقه بین ما بوجود آید و از یکدیگر دور شویم.
وی افزود: جهان امروزی که در اطراف خود مشاهده می کنیم، به سمت اتحاد پیش می رود، امروز به معنای واقعی کلمه کشورهای اروپایی نیز تلاش می کنند تا با هم متحد شوند.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.