به گزارش ایرنا، محمدعلی شجاعی روز شنبه در آیین برگزاری جشنواره شهید رجایی و قدردانی از دستگاه‌های برتر  استان در سال ۹۷ اظهار داشت: مدیران دستگاه های اجرایی باید به دنبال راه کار برای رفع مشکلات مردم باشند.

وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی در زمینه چگونگی اجرای مصوبات سفر هیات دولت و جذب اعتبارات ارزیابی می شوند، گفت: انجام شدن مصوبات ملاک ارزیابی ها در پایان سال قرار می گیرد.

شجاعی در بخش دیگری از سخنانش به خالی بودن صندلی ها در دانشگاه ها اشاره کرد و افزود: مرتبط نبودن بازار کار با رشته تحصیلی آسیب زا است، اگر رشته هایی که دارای بازار کار مناسب هستند ایجاد نشود توسعه استان نیز معنی دار نخواهد بود.

استاندار خراسان شمالی در ادامه این نشست اظهار داشت: باید کاری کرد که سرمایه گذاران خارجی و داخلی در این استان سرمایه گذاری کنند و از این پس مدیران در نشست های شورای برنامه ریزی همچنین از میزان جذب سرمایه های سرمایه گذاران گزارش ارائه دهند.

شجاعی به ساخت یادمان های شهدا در سطح استان نیز اشاره  کرد و افزود: مسئولان مربوطه باید تا ۲۰ شهریور ماه اقدامات انجام شده در این زمینه را گزارش دهند.

رئیس مجمع نمایندگان مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: هم اکنون دشمنان تلاش می کنند که در بین مردم ناامیدی و نارضایتی ایجاد کنند.

هادی قوامی افزود: دشمنان در این راستا تلاش جدی دارند زیراکه می دانند از هیچ راهی مردم مایوس نخواهند شد، مدیران و مسئولان برای ایجاد رضایت مردم باید تلاش کنند که این امر نیز با خدمت صادقانه میسر خواهد شد.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: پیش از سال ۹۲، در بحث بنزین مشکلات زیادی داشتیم اما هم اکنون با وجود تحریم ها و شوک های اقتصادی ۱۰۲ میلیون لیتر بنزین تولید داریم.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد نیز در این آئین گفت: شهدای دولت باید الگوی دولتمردان قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی به عقل معرفتی، معیشتی و اقتصادی شهید رجایی اشاره کرد و افزود: ایشان در ارتباط با مردم بسیار توانمند عمل می کرد، مردم‌دار  بود.
وی افزود: ایشان برای امرار معاش نیازمندان بالای ۶۰ سال مقرری و مستمری برقرار کرد که نمونه اقتصادی و معیشتی در مدیریت است.

وی با بیان اینکه شهید باهنر هم بسیار مظلوم بود،گفت: ایشان دستاورد های زیادی در راستای هدایت کودکان و نوجوانان در فضای تعلیم و تربیت داشت.

در این آئین فرمانداران شهرستان های مانه و سملقان، اسفراین و بجنورد به عنوان مدیران برتر دستگاه های اجرایی قدردانی شدند.

شرکت توزیع برق خراسان شمالی، ادارات کل امور اقتصادی و دارایی، کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندارد، بیمه سلامت، تعزیرات حکومتی، فنی و حرفه ای، امور مالیاتی، ثبت احوال و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی و شرکت آب و فاضلاب شهری به عنوان دستگاه های برتر خراسان شمالی معرفی شدند.  

۳۰۰۷/ ۶۰۴۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.