به گزارش ایرنا امین رضا مرآتی چهارشنبه شب در نشست شورای آموزش و پرورش شیروان اظهار داشت: هم اکنون این مدارس به علت تجهیز نشدن کامل، آماده تحویل به آموزش و پرورش نیست.
وی در ادامه با اشاره به طرح «ایران مهارت» گفت: با توجه به تعداد زیاد بیکاران در رشته های نظری و دارای تحصیلات عالی، هدف دولت سوق دادن دانش آموزان و گرایش آنان به کارآموزی و رشته های فنی و حرفه ای است.
مرآتی هزینه دوره آموزشی در اجرای این طرح برای هر دانش آموز را یک میلیون و 900 هزار ریال دانست و افزود: در این خصوص فضا است ولی تجهیزات ، مربی و مدرک مورد نیاز نیست.
مدیر آموزش و پرورش شیروان هم در این نشست گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز، باید دیوارهای مدارس پاکسازی و زیباسازی شود.
سعید رحمانی فضلی در خصوص سرویس مدارس دانش آموزان اظهار داشت: امسال در این زمینه کمترین تنش را داشتیم و نرخی که مصوب شده نرخ متعالی بوده است.
وی با اشاره به جمع آوری بخاری های نفتی از مدارس شیروان گفت: هم اکنون 18 مدرسه در سطح روستای این شهرستان با سیستم گرمایشی پکیچ کار می کنند که موتورخانه مرکزی دارند و برای هر مدرسه 100 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
امام جمعه شیروان هم گفت: یکی از نکات چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در آموزش و پرورش، شناساندن چهره های منفور طاغوت برای نسل جوان است.
حجت الاسلام حسین کوثری اظهار داشت: برخی از مسئولین هنوز باور نکرده اند که در یک جنگ نابرابر فرهنگی قرار داریم و تا فقر فرهنگی از بین نرود فقر اقتصادی و سیاسی از بین نخواهد رفت.
هم اکنون 28 هزار دانش آموز در 421 آموزشگاه شهری و روستایی زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کنند.
7186/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.