علی آذری ظهر روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: زمانبر شدن اجرای طرح تقاطع همسطح میدان ورزش قوچان موجب نارضایتی شهروندان به ‌خصوص اهالی محدوده طرح ‌شده و در خصوص رفت و آمد شهری نیز مجموعه شهرستان را دچار مشکل کرده است.
وی ادامه داد: قرار بود این طرح ظرف 90 روزی کاری به پایان برسد اما تاخیر در اتمام آن هزینه‌هایی را برای برخی شهروندان ایجاد کرده و شبهاتی برای مردم پیش آورده است.
دادستان قوچان گفت: در پی این روند دیروز چند تن از اعضای شورای شهر به محل اجرای پروژه رفته و با مهندسان و مجری طرح درگیر شدند. پرونده این درگیری برای تحقیقات اولیه با شکایت طرفین به شعبه بازپرسی ارجاع شده است. در جریان این درگیری یک مهندس و یک کارگر مجروح شدند اما جراحات وارده حاد نیست.
وی افزود: با شکایت متقابل طرفین دلیل کافی برای بازپرسی و بازداشت تحقیقی آنها وجود داشت لذا دو عضو شورای شهر قوچان و پیمانکار پروژه بازداشت شده اند و احتمال بازداشت دو عضو دیگر شورا نیز وجود دارد.
مرکز شهرستان 180 هزار نفری قوچان در فاصله 137 کیلومتری شمال مشهد واقع است.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه‌های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: حبیبه احسنی **انتشار: حسین کریم زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.