قدس آنلاین به نقل از رئیس اداره بهزیستی تربت جام با اشاره به افزایش 12 درصدی شهریه های مهدهای کودک نسبت به سال گذشته نوشت: با توجه به طبقه بندی مهدهای کودک به صورت سه ستاره، 2 ستاره، یک ستاره، تک ستاره مشروط و بدون ستاره، میزان شهریه نیز برای هر کدام متفاوت است.
- مردم روستاهای پیراکوه و روستاهای بخش عطاملک در انتظار گاز / بخشداران بخش عطاملک و مرکزی شهرستان جوین وعده گاز رسانی قبل از رسیدن سرمای زمستانی را داده اند.
- هشدار به خانواده ها در پی کشف کانال تلگرامی مستهجن در بجستان.

* پایگاه خبری تابناک رضوی:
- آخرین اخبار از گزینه های جدید تصدی استانداری خراسان رضوی / چندی است اخبار جسته گریخته از تغییر استاندار خراسان رضوی به گوش می رسد، در این خصوص افراد بسیار نام برده شده اند اما هیات دولت تاکنون در این مورد به جمع بندی نرسیده است و اخبار تغییر استاندار خراسان رضوی یا ابقای استاندار همچنان بازار گرم در استان دارد.
- مدیر عامل پدیده در راه شهرداری مشهد / کمتر از چند هفته است که شهردار مشهد کار خود را آغاز کرده است از این رو با تغییر سیستم مدیریت شهری مدیران رده های بالایی و میانی شهرداری نیز تغییر خواهند کرد که بر این اساس، اخبار جسته گریخته ای این روزها دست به دست می شود.

* پایگاه خبری شهرآرا آنلاین:
- میراث مدفون / آب‌ انبار و مسجد 'حوض معجردار' یکی دیگر از بناهای ثبتی منطقۀ ثامن است که در یک ‌سال ‌و ‌نیم اخیر محل مناقشات بسیار بوده است.
- حسنعلی رهایی از 2700 روز اسارت خود می گوید: جنگ نرفتیم که اسیر شویم.

* پایگاه خبری صبح توس:
- جانشین معاون توانبخشی سازمان بهزیستی خراسان رضوی: مبلمان شهری با سالمندان نامهربان است/ حضور پنج هزار سالمند در خراسان رضوی.
- طلسم 25 ساله ورزشگاه انقلاب نیشابور همچنان بسته مانده است / از افتتاح مجهزترین ورزشگاه نیشابور پس از بیست سال تنها مخروبه ای بیشتر به جای نمانده است که نشان از عدم مصرف صحیح بودجه بیت المال دارد.
- حاشیه ‌هایی پر رنگ‌ تر از متن در مجالس عزاداری / مسئله شور و شعور حسینی بارها تاکید شده و به همان نسبت استقبال به سوی سخنرانی ‌های مذهبی نیز افزایش یافته است، اما این حضور هنوز کافی نیست به طوری که مشاهده شده مردم بیش از توجه به سخنرانی ‌ها به مداحی توجه دارند که این مهم نیازمند اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بیشتر است.
- مدیرکل محیط زیست خراسان رضوی: افزایش پنج برابری اعتبارات محیط زیست خراسان رضوی در برنامه ششم.
- استفاده حداقلی از ظرفیت بزرگی به نام فرودگاه در سبزوار / فرودگاه سبزوار یکی از جوان ترین فرودگاههای کشور است که در سال 95 و با گذشت حدود 14 سال از عمر خود رتبه 16 را در بین 37 فرودگاه فعال کشور به دست آورد اما از این ظرفیت به صورت حداقلی استفاده می شود.
7489 / 6053 خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.