به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم‌الهدی امروز در دیدار با مادر شهیدان دفاع مقدس محمد حسین و محسن مهاجر قوچانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم اهل بیت (ع) افزود: یکی از راه های بندگی خدا، پرورش فرزندان مجاهد و تقدیم به مکتب اسلام و قرآن است و والدین می توانند فرزندانی تربیت کنند که به اوج کمال انسانی یعنی شهادت برسند.
وی اظهار کرد: پدر و مادرانی که فرزند شهید تربیت می کنند از این نعمت بهره مند خواهند شد و مورد شفاعت فرزندان خود در آخرت قرار می گیرند.
امام جمعه مشهد مقدس خاطر نشان کرد: حفظ آرمان های ایثارگری در جامعه، روحیه انقلابی را زنده نگه می دارد و مانع پیشرفت بسیاری از آسیب ها و مشکلات اخلاقی می شود.
وی گفت: وجود خانواده های شهدا در جامعه مایه برکت و باعث رشد انگیزه های انقلابی می شود و مادران شهدا الگوی بانوان جامعه هستند که الگوی تربیتی فرزندان خود را به سایر بانوان منتقل می کنند.
در این دیدار،مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی، مدیر کل صدا و سیما، فرمانده سپاه امام رضا (ع) و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) امام جمعه مشهد را همراهی کردند.
شهیدان محمد حسین و محسن مهاجر قوچانی در منطقه هورالهویزه منطقه عملیاتی خیبر و سومار مفقود شدند که پیکر پاک شهید محسن مهاجر قوچانی پس از 34 سال شناسایی و هفته گذشته در گلزار شهدای بهشت رضا (ع) مشهد به خاک سپرده شد.
3221 / 6053 خبرنگار: ناصر اسدزاده هروی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.