به گزارش ایرنا، این بازی در چارچوب هفته هفتم مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد و با حضور 300 تماشاگر برگزار شد.
در ابتدای بازی تیم میزبان با یک بازی حساب شده توانست میانه میدان را در اختیار بگیرد و چندین موقعیت نیز خلق کند اما بر خلاف روند بازی رضا خالقی فر از تیم گسترش فولاد تبریز موفق شد در یک ضد حمله در دقیقه 13 گل نخست را وارد دروازه سیاه جامگان کند.
بعد از این گل سیاه جامگان بر حملات خود افزود اما راه به جایی نبرد.
از نکات نیمه نخست این دیدار، اعتراض کادر فنی هر 2 تیم به داور، اتلاف وقت بازیکنان تیم میهمان و مصدومیت منجر به تعویض دروازبان گسترش فولاد تبریز در دقیقه 46 بود.
در نیمه دوم این بازی نیز سیاه جامگان سراسر حمله شد و موقعیتهایی را بر روی دروازه تیم میهمان ایجاد کرد که نتوانست از این موقعیتها استفاده کند و بازی با تک گل گسترش فولاد تبریز به پایان رسید.
قضاوت این دیدار بر عهده امید سعیدفر بود و مهدی الوندی همراه با مهدی شفیعی او را در امر قضاوت یاری کردند.
تیم فوتبال سیاه جامگان در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر روز سه شنبه چهارم مهر با تیم فوتبال پیکان دیدار می کند و گسترش فولاد تبریز به مصاف تراکتور سازی می رود.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
7507/7495/
خبرنگار:حسین عباسی**انتشار دهنده:شاهین فرشاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.