حجت الاسلام و المسلمین سید احمد حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: استکبار جهانی با تمام قوا بدنبال این است که نظام اسلامی ما را به زانو درآورد و اطاعت از رهبری است که توطئه ها را خنثی می کند.
وی با بیان اینکه نامگذاری سال ها نباید در حد شعار و فقط با برگزاری چند همایش، گردهمایی، سخنرانی و تکرار سخنان رهبر معظم انقلاب بدون تاثیر در رفتار، عمل و صحنه اجرا همراه باشد اظهار کرد: برای حرکت در اجرایی شدن شعار سال جاری باید به آن ایمان و اعتقاد داشته باشیم.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی ادامه داد: وقتی که معتقد نباشیم که موضوعات کشور در بخش های مختلف با وحدت مردم و مسئولان و به دور از جناح بندی های رایج سیاسی امکان پذیر می باشد، هیچ اقدامی تاثیر گذار نخواهد بود.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی افزود: باید با اراده ملی هر جا نیاز به شعار، عمل، ایثار و فعالیت جهادی است در جای خود انجام شود و هر کس در هر مقامی که قرار دارد نسبت به انجام وظیفه خود متعهد باشد تا تولید و اشتغال رونق بگیرد.
وی اظهار کرد: رونق تولید داخلی نیز نیازمندیهای خاص خود را دارد که از جمله آنها بالا بردن کیفیت محصولات است و به عبارتی دیگر تولید کنندگان باید همراه مردم باشند و خود را جای آنها بگذارند که آیا خودشان حاضر به مصرف محصول تولیدی خود هستند.
وی، نگاه دراز مدت تولید کنندگان به بازار را ضرورتی انکار ناپذیر دانست و بیان کرد: نباید فضا برای تولید کنندگان به صورتی باشد که احساس کنند هر محصولی با هر کیفیتی که تولید کنند مردم نیز مجبور به خرید آن هستند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: مجلس شورای اسلامی نیز باید به دور از جناح بازی های سیاسی، قوانین لازم را در تسهیل سرمایه گذاری تصویب کند تا با فراهم شدن بستر های مناسب سرمایه گذاری شاهد رشد و توسعه کشور در بخش های مختلف تولیدی و افزایش اشتغال باشیم.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی تاکید کرد: شعار سال نباید به سربرگ کاغذهای اداری محدود شود و راهکار اجرایی، عملیاتی برای آن مدون نشود بلکه با احساس وظیفه و وحدت همانطور که در صنعت دفاعی و فضا به پیشرفتهای چشمگیری دست یافته ایم در دیگر صنایع تولیدی نیز امکان پیشرفتهای بیشتر و اشتغالزایی و توسعه اقتصادی با امکانات و منابع کم نظیر کشور وجود دارد.
وی افزود: رسانه ها نیز در محقق شدن شعار سال با مطالبه گری از مسئولان و تولید کنندگان و همچنین فرهنگ سازی و ترغیب مردم به خرید محصولات داخلی نقش تاثیر گذاری دارند و تجربه نشان داده است هر زمان هر نهاد یا مسئولی به وظیفه خود عمل کند، به موفقیت می رسد.
مقام معظم رهبری سال 1396 را به عنوان « اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال »نامگذاری کردند.
7507/6012 خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.