سرهنگ علی فتحی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این خودرو به دلیل تخلف نبستن کمربند ایمنی در جاده توسط ماموران پلیس راه سبزوار متوقف شده بود که پس از استعلام از سامانه پلیس راهور کشور و بررسی میزان خلافی آن توقیف شد.
وی اظهار کرد: این خودرو تا زمان پرداخت جریمه توقیف خواهد بود.
وی گفت: از ابتدای اجرای طرح ترافیک نوروزی در مجموع هشت دستگاه سواری شامل یک دستگاه سواری ام.و.ام، 2 دستگاه پراید، سه دستگاه سواری سمند و 2 دستگاه سواری پژو با تخلفات بالای 20 میلیون ریال در این شهرستان توقیف و روانه توقفگاه شده اند.
فتحی ادامه داد: همچنین در این مدت 103 دستگاه خودرو سواری توسط ماموران پلیس راه سبزوار اعمال قانون شده اند.
وی با اشاره به وقوع 37 مورد حادثه ترافیکی در جاده سبزوار-شاهرود و سبزوار- نیشابور از آغاز طرح ملی امداد و نجات نوروزی افزود: در مجموع این حوادث سه نفر جان خود را از دست داده و 15 نفر مصدوم شده اند.
سرهنگ فتحی، بیشترین حوادث جاده ای را واژگونی و مهمترین دلیل آن را خستگی و خواب آلودگی رانندگان اعلام و عنوان کرد: از زائران و مسافران عزیز درخواست می شود در طول سفر با رعایت قانون و مقررات رانندگی، زمینه سفری خوش و بی خطر را برای خود و سایر هموطنان فراهم کنند.
سه پاسگاه پلیس و 10 تیم گشتی کنترل محسوس و نامحسوس در طول ایام نوروز وظیفه کنترل ترافیک جاده های مواصلاتی شهرستان سبزوار را برعهده دارند.
سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
خبرنگار: جواد پورسخاوت ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
8144/7500/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.