کوروش صبوریان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حوزه ورزش حرفه ای تکلیفی بر عهده اداره ورزش و جوانان نیست ولی تا حد توان به مجموعه های مختلف فعال در حوزه ورزش حرفه ای کمک شده است.
وی با بیان اینکه فدراسیون های ورزشی از عملکرد اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی رضایت دارند، اظهار کرد: تعامل بسیار خوبی که در سال جاری با هیات های ورزشی شکل گرفته زمینه ساز کسب افتخارات بسیار شده است.
وی گفت: نشست های مختلف با فعالان حوزه صنعت برای کمک به ورزش استان برگزار شده است اما دستاورد چندانی به همراه نداشته است.
صبوریان افزود: به دلیل قرار گرفتن در پایان سال بودجه های تبلیغاتی شرکت های بخش خصوصی نیز تمام شده است و باید برای حضور بخش خصوصی در حوزه ورزش مطالبه جدی شکل بگیرد.
وی با بیان اینکه ورزش همگانی این استان در سال جاری رتبه نخست کشور را کسب کرده است، اظهار کرد: برای کسب این جایگاه تلاش های بسیار صورت گرفته که نباید از آن غفلت کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: این استان رتبه چهارم حضور ورزشکاران در المپیک و پارالمپیک را از آن خود کرده است.
وی به قهرمانی های گسترده ورزشکاران این استان در رشته های مختلف اشاره کرد و افزود: میزبانی های مختلف باعث شده ورزش این استان در رشته های گسترده رشد بیشتری داشته باشند و جوانان بیشتری جذب ورزش شوند.
وی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی سالن ها و زمین های خود را به صورت رایگان در اختیار بسیاری از تیم های لیگ برتری قرار داده است و تنها استانی است که در این زمینه پولی از باشگاه ها دریافت نمی کند.
صبوریان اظهار کرد: در برنامه صدا و سیما عنوان شده است چرا رئیس هیات شنای استان تغییر پیدا نمی کند در حالی که قهرمانی های مختلف توسط این هیات در طول سال جاری کسب شده است.
وی گفت: آیا رئیس هیاتی که یک رشته ورزشی را به اوج فعالیت های خود رسانده باید تغییر پیدا کند؟
وی همچنین افزود: با معرفی تیم های لیگ برتری برای دریافت وام از آنها حمایت شده است.
صبوریان گفت: صحبت هایی که در برنامه زنده ورزشی عنوان شد به هیچ عنوان توهین به حساب نمی آید و تنها پاسخی بود به انتقاداتی که مطرح شده بود.
وی ادامه داد: تنها پرسش من در آن برنامه تلویزیونی این بود که آیا آقای معصومیان به عنوان مربی انتقاداتی را مطرح می کند یا به عنوان خبرنگار، اگر به عنوان مربی است که قطعا نگران وضعیت تیم می باشد و اگر به عنوان خبرنگار مطرح می شود باید منصفانه تر باشد.
وی افزود: هیچ گونه قصد بی احترامی در این زمینه وجود نداشته است و تنها در قبال انتقادات مطرح شده پاسخ داده شده است.
در پی اظهارات کوروش صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در یک برنامه ورزشی که ششم اسفند از شبکه این استان پخش شد، خبرنگاران حوزه ورزشی این استان امروز به نشانه اعتراض نشست خبری تیراندازی با کمان این استان را ترک کردند.
هم اکنون بیش از 300 هزار ورزشکار، مربی و داور در رشته های مختلف ورزشی خراسان رضوی فعالیت دارند.
7498/ 6053 خبرنگار: توحید آرش نیا ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.