مجتبی تنها روز سه‌شنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: توزیع روزانه ۵۰۰ لیتر مواد ضد عفونی کننده محیط در بین خانواده‌های کم برخوردار و ضدعفونی نمودن معابر از دیگر اقدامات بسیج مهندسین در عرصه مقابله با کروناست.
وی با بیان این که ۲۵۰ نفر از مهندسان این سازمان در این فعالیت‌ها حضور دارند افزود: از زمان شیوع کرونا ۱۰ کانون زیر نظر بسیج مهندسین صنعت در شهرهای استان نیز وارد عرصه مقابله با این ویروس شدند و قرارگاه مقابله با کرونا در آنها ایجاد شده است.
رییس سازمان بسیج مهندسین صنعت خراسان رضوی با بیان این که پیگیری و  رفع مشکلات واحدهای تولیدی به خصوص در زمینه تولید مواد بهداشتی و ضدعفونی از دیگر اقدامات بسیج مهندسین است  گفت: پیش از شیوع کرونا ۲۷ صنعت در زمینه تولید اقلام بهداشتی فعالیت می‌کردند و بعد از شیوع این ویروس ۱۶ واحد صنعتی دیگر هم با تایید نظر دستگاه‌ها و سازمانهای مربوط خط تولیدشان تغییر کرد و به تولید مواد ضد عفونی و مورد نیاز مقابله با ویروس پرداختند.
تنها افزود: یکی از وظایف ما عارضه‌یابی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی است که در این راستا با مجمع نمایندگان خراسان رضوی جلسات کارشناسی برگزار و از واحدهای تولید الکل و ماسک بازدید و نسبت به رفع مشکلات از جمله تهیه مواد اولیه و تسهیلات اقدام کردیم.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۸۳ هزار و ۵۰۵ نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند. این بیماری تاکنون جان پنج هزار و ۲۰۹ را در کشور گرفته است. 

همچنین تاکنون ۵۹ هزار و ۲۷۳ نفر از مبتلایان به کرونا در ایران بهبود یافته‌اند.

"پاندمی کرونا" تاکنون در سطح جهان ۲ میلیون و ۳۴۵ هزار و ۳۲۶ نفر را بیمار کرده و جان ۱۶۱ هزار و ۱۹۱ نفر را در کشورهای مختلف گرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.