علیرضا رزم حسینی در این پیام آورده است: در طول چهار دهه عمر بابرکت انقلاب اسلامی، حضور پرشور و آگاهانه مردم انقلابی ایران اسلامی در ادوار مختلف انتخابات، به عنوان بارزترین جلوه مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌آید.
وی افزود: مردم با بصیرت کشور همواره با حضور حداکثری توام با شعور در عرصه‌های مختلف، ضمن ناامید کردن دشمنان این مرز و بوم از رسیدن به نقشه‌های شوم خود، جلوه‌ای ویژه از همبستگی ملی به نمایش گذاشته‌اند.
وی ادامه داد: بدون شک همه هم‌وطنان به ویژه مردم غیور و انقلابی استان خراسان رضوی بار دیگر، با حضور پرشور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، در تحقق مجلس انقلابی و به نمایش گذاشتن جلوه مردم سالاری دینی در برابر دیدگان جهانیان، آنطور که شایسته است، نقش آفرینی خواهند کرد.
استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه خدمتگزاران مردم در ستاد انتخابات این استان تمام توان و تلاش خود را جهت برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و پرشور به کار گرفته‌اند گفت: اطمینان دارم مردم شریف این استان که همواره در عرصه تبعیت از مقام عظمای ولایت و احساس تکلیف در برابر خون شهدا و میراث گرانقدر امام راحل سرآمد بوده‌اند، در انتخابات پیش رو نیز حماسه‌ای بی بدیل و به یادماندنی از ولایتمداری، یکپارچگی، وحدت و همدلی را رقم خواهند زد.

۱۸ نفر از مجموع ۲۹۰ نماینده مجلس شورای اسلامی را نمایندگان خراسان رضوی در خانه ملت تشکیل می‌دهند.
استان ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی ۱۲ حوزه انتخاباتی دارد.
حوزه مشهد و کلات با پنج نماینده در مجلس شورای اسلامی بزرگترین حوزه انتخاباتی از نظر شمار جمعیت و تعداد نمایندگان در میان ۱۲ حوزه انتخاباتی خراسان رضوی محسوب می‌شود.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری دوم اسفند برگزار می‌گردد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.