زکیه فردوسی، مربی والیبال دختران قوچان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به کسب مقام سومی در مسابقات «جام خوشه چین» اظهار کرد: جام خوشه چین در سه مرحله استانی، کشوری منطقه پنج و کشوری نهایی برگزار شد. میزبان مسابقات استانی، شهرستان قوچان بود که تیم ما از گروه تیمی، توانست مقام اول را کسب کند.

وی افزود: در مسابقات کشوری منطقه پنج، مقام دوم را از آن خود کردیم و به مرحله ملی راه یافتیم و در مسابقات ملی که به میزبانی شهر شیراز برگزار شدُ مقام سوم را کسب کردیم.

فردوسی در خصوص سطح مسابقات، تصریح کرد: سطح مسابقات بسیار بالا بود، اکثر تیم‌های شرکت کننده از بازیکنان ملی و بازیکنان لیگ برتری برخوردار بودند.

وی همچنان درباره حمایت مسئولین از تیم، ابراز کرد: مسئولین شهرستان سنگ تمام گذاشتند و حمایت‌های خوبی نیز از تیم صورت گرفت.

وی همچنان درباره بازی آخر خود در مقابل تیم گلستان، بیان کرد: در بازی آخر مقابل تیم گلستان بازیکنان غیرتی بازی کردند، با اینکه تیم گلستان از یک بازیکن لیگ برتری و یک بازیکن ملی استفاده کرده بود، ولی بازی بسیار پرهیجانی بود و نتیجه دو بر یک به نفع تیم ما به پایان رسید.

فردوسی تشریح کرد: کسب مقام سوم در مسابقات جام خوشه چین، برای اولین بار در استان خراسان رضوی رقم خورد و ما هم واقعاً افتخار می‌کنیم که نماینده استان بودیم.

در ادامه حدیثه نوروزی، بازیکن اسپیکر زن تیم والیبال آکادمی فردوسی قوچان درباره وضعیت تیمشان بعد از مقام سومی که در «جام خوشه چین»، افزود: وضعیت تیم خیلی خوب است، بچه‌ها علاقه بیشتری به تمرینات و مسابقات دارند، این افتخاری بود که توانستیم برای اولین بار در استان آن را به دست بیاوریم و از این بابت خوشحالیم.

نوروزی درباره حمایت مسئولین شهرستان از تیم والیبال، تصریح کرد: حمایت مسئولین واقعاً خیلی خوب بود، تجهیزات و امکانات خیلی خوبی در اختیارمان قرار گرفته بود تا بتوانیم در این مسابقات شرکت و مقام کسب کنیم.

بازیکن اسپیکر زن تیم والیبال آکادمی فردوسی قوچان ادامه داد: طی پنج بازی که به صورت دوره‌ای انجام شد، بازی اولمان را باختیم و بچه‌ها کاملاً روحیه خود را از دست دادند، لذا با استرس به مسابقه دوم رفتیم ولی الحمدلله بازی دوم خود را با پیروزی از زمین خارج شدیم.

وی ابراز کرد: در بازی بعدی مقابل تیم آذربایجان دوباره بازی را واگذار کردیم و در بازی آخر در مقابل تیم گلستان توانستیم با غیرتی که بچه‌ها داشتند، پیروز شویم و دست پر از مسابقات جام خوشه چین به شهر قوچان برگردیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1344511
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.