سعید فکوری جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف که از عصر امروز آغاز شده و همچنان نیز ادامه دارد در گردنه های سبز و خماری از شدت بیشتری برخوردار است و باعث بسته شدن این مسیر شده است.

وی اظهار داشت: عوامل امدادی از جمله هلال احمر، راهداری و پلیس راه با استقرار در گردنه ها و مسیرهای برفگیر در حال هدایت مسافران گرفتار در برف و در راه ماندگان به داخل شهر هستند.

رییس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه گفت: هیات رزمندگان اسلام و بقعه متبرکه بی بی حسنیه تربت حیدریه با ظرفیت چند هزار نفری  آماده اسکان اضطراری مسافران گرفتار در برف هستند.

فکوری افزود: در صورت تکمیل ظرفیت این دو محل  اسکان، علاوه بر سالن های ورزشی سپاه و بسیج، مساجد، تکایا و منازل مردم تربت حیدریه نیز برای اسکان و پذیرایی از مسافران آماده هستند.

وی گفت: هم اکنون داوطلبان و نیروهای امدادی هلال احمر در حال تحویل پتو و دیگر اقلام مورد نیاز برای اسکان اضطراری مسافران گرفتار در برف به هیات رزمندگان هستند.

 او افزود: طبق اعلام مسوولان چندین نانوایی در سطح شهر تربت حیدریه برای پخت نان فراخوان شدند و بلافاصله با بازگشایی، پخت نان را آغاز خواهتد کرد.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری مشهد واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.