حسین اسدی روز پنجشنبه در نشست با فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی شهرستان خواف افزود: رسانه‌ها باید با قانونمداری و پرهیز از هرگونه تبلیغات انتخاباتی از تمام ظرفیت‌های خود برای تبیین اهمیت حضور مردم در انتخابات و ملاک‌های نماینده اصلح تلاش کنند.

وی ادامه داد: رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی باید ضمن خودداری از هر گونه مسائل خلاف مقررات در صورت مشاهده تخلفات انتخاباتی و موارد مغایر با ضوابط در سریع ترین زمان نسبت به حذف آن اقدام کنند.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب گفت: فضای مجازی به اندازه حفظ انقلاب اسلامی از اهمیت بسیار برخوردار است و باید با ساماندهی و افزایش نظارت بر فعالیت و تشریح بایدها و نبایدها برای فعالان این عرصه آسیب‌های این بخش را کاهش داد و همه متولیان فرهنگی و اجتماعی باید در این زمینه احساس مسوولیت کنند.

اسدی همچنین با اشاره به تدوین طرح شهر هوشمند در خواف طی آینده نزدیک خواستار هم افزایی و استفاده از  ظرفیت‌های بخش‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و نخبگان، استادان، صاحبنظران و دانش‌آموختگان دانشگاهی برای تحقق این طرح شد.

وی افزود: حضور گسترده مردم در مراسم تشییع و بزرگداشت سپهبد شهید سلیمانی بار دیگر وفاق و هم دلی کشور را در محکومیت ترفندهای دشمنان و جنایت آمریکا نشان داد.

سه هزار نفر در قالب ۱۳۳ شعبه اخذ رای در این حوزه انتخابیه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را بر عهده دارند.

۸۶ شعبه اخذ رای در شهرستان خواف و ۴۷ شعبه در شهرستان رشتخوار برای برگزاری انتخابات فعال خواهد بود.

از مجموع ۵۸ نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار، صلاحیت ۴۵ نفر در هیات‌های اجرایی تایید شده‌ و از مجموع افراد رد صلاحیت شده نیز ۲ نفر  انصراف داده و بقیه شرایط لازم را نداشته یا در استعلام‌های مربوطه تایید نشده‌اند.

حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار در جنوب استان خراسان رضوی دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

۱۸ نفر از ۲۹۰ نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان استان خراسان رضوی هستند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری دوم اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.

شهرستان ۱۴۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در ۲۸۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.