سرتیپ پاسدار یعقوبعلی نظری سه شنبه شب در گردهمایی طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر مشهد افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی کاملا آماده و قدرتمند است و  مولفه اصلی اقتدار نظام اسلامی و معنوی، قدرت ناشی از اسلام و مردم است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: شهید سلیمانی مبدل خوبی برای تبدیل قدرت معنوی به قدرت اجرایی بود و شهادت، مولد قدرت معنوی و ادامه راه او شده است.
نظری افزود: شهید سلیمانی از دوران جوانی همه عمر خود را در خدمت به انقلاب و نظام اسلامی کشور صرف کرد. زمانی فرمانده قرارگاه ثارالله در جنوب شرق کشور بود و نقش مهمی در ایجاد امنیت و مبارزه با اشرار داشت و حضور او به عنوان فرمانده سپاه قدس هم نقش مهمی در عمق بخشی به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفا کرد.
وی ادامه داد: این شهید بزرگوار همواره نسبت به دفاع مقدس و سپاه پاسداران به عنوان یک نهاد برآمده از متن مردم تاکید و توجه داشت.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی هم در این گردهمایی گفت: انتقام گرفتن خون سپهبد سلیمانی این است که تئوری های پوسیده تاریخ مصرف گذشته مدیریت غربی را کنار بگذاریم و به جوانان خودمان اعتماد کنیم. باید به مدیریت آمریکایی تو دهنی بزنیم و عرصه مدیریت داخلی را متحول کنیم.

سید عبدالله ارجایی افزود: مهم ترین انتقام خون شهید سلیمانی این است که سبک زندگی ما متحول شود. نمی‌شود که لباس خارجی بر تن ما باشد و مرگ بر آمریکا بگوییم.
وی ادامه داد: دولتیها و نظامیها کار خود را می‌کنند و ما هم باید سبک زندگی خود را عوض کنیم و به طور مشخص باید در زمینه تولید علم و مصرف کالای داخلی فعال شویم.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله پهپادهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند. 
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.
وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

گردهمایی طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر مشهد در بقعه امامزاده غیاث الدین این شهر برگزار شد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.