حبیب‌الله آسوده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حمایت از مددجویان در امور عمرانی و مسکن از خدمات این نهاد است و برای اجرای این تعداد طرح عمرانی ۳۳۸ میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: طی این مدت ۲ هزار و ۳۶۲ مورد تعمیرات، ۱۸۳ مورد بهسازی، هزار و ۳۰۴ مورد ساخت مسکن روستایی و ۳۱۹ مورد ساخت مسکن شهری در استان انجام شده است.

آسوده حمایت عمرانی این نهاد از مددجویان را فقط یکبار برای سرپرستان خانوار و در بخش ساخت یا خرید مسکن شهری تا سقف ۲۵۰ میلیون ریال، مقاوم سازی مسکن روستایی تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال و انجام تعمیرات تا سقف ۳۰ میلیون ریال عنوان کرد.

وی گفت: این نهاد با ساخت مسکن در روستاها به منظور پایداری زندگی در آنها و اعطای بسته‌های تشویقی به روستاییان درصدد کاهش مشکل مسکن مددجویان و حل معضل حاشیه نشینی در شهرهاست.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان رضوی افزود: برای مسکن شهری نیز به دلیل تعداد زیاد متقاضیان، نیاز به مشارکت همگانی مردم و دستگاه‌های ذیربط داریم.

آسوده ادامه داد: باتوجه به افزایش بهای مسکن و وجود ۴۰ هزار خانواده فاقد مسکن مناسب زیرپوشش این نهاد، نیازمند همراهی نیکوکاران و خیرین در این زمینه هستیم.

هم اکنون بیش از نیم میلیون نفر در قالب بیش از ۲۰۰ هزار خانوار در استان خراسان رضوی زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.