به گزارش روز پنجشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم حسینی در مراسم تقدیر از جانبازان به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز در تالار کوهسنگی مشهد افزود: حاکمیت و همه مسئولان وظیفه دارند بدون هیچ منتی برای رفاه جانبازان و خانواده های آنان تلاش کنند و این وظیفه شرعی و قانونی همه مدیران است.
وی اظهار داشت: تلاش بی منت برای رفاه جانبازان و خانواده های معظم آنان که از سرمایه های ارزشمند انقلاب اسلامی به شمار می روند وظیفه همه مسئولان است و در این مسیر همه تلاش خود را برای تکریم این عزیزان و خانواده های آنان به کار خواهیم گرفت.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی آرمان های بسیار بزرگی دارد و به همین دلیل دشمن هر لحظه به دنبال توطئه علیه انقلاب است گفت: سپاه پاسداران به عنوان شناسنامه انقلاب اسلامی چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران بعد از جنگ تحمیلی، کارهای بسیار بزرگی انجام داده و بدیهی است که دشمنان چشم دیدن آن را ندارند.
استاندار خراسان رضوی افزود: جانبازان گرانقدر در دوران دفاع مقدس با تکیه بر ارزش های دینی و برای جلب رضایت خداوند به جبهه های جنگ رفتند و با تمام توان برای دفاع از مرزهای ایران اسلامی تلاش کردند.
وی با اشاره به صبر و شکیبایی خانواده های معظم جانبازان و ایثارگران در سال های پس از دوران دفاع مقدس اظهار داشت: کسانی که امروز در صحت و سلامت به سر می برند، آیا حاضرند در برابر کسب مادیات، بخشی از اعضای بدن خود را از دست بدهند؟ لذا فقط اخلاص و صداقت ایثارگران، آن ها را راهی جبهه های حق علیه باطل کرد.

* بانک اطلاعاتی برای اشتغال فرزندان ایثارگران تهیه شده است
مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران هم در این مراسم گفت: در اولین گام با کمک بنیاد شهید بیش از هفت هزار نفر از فرزندان جامعه ایثارگری با مدارک تحصیلی و مهارت های مختلف شناسایی شده اند و اکنون بانک اطلاعاتی به نسبت دقیقی در اختیار داریم که از ماه های آینده زمینه اشتغال آنان فراهم خواهد شد.
حسن فتحی نیا افزود: با تاکید استاندار خراسان رضوی ستادی در جامعه ایثارگران به ریاست معاون امور اقتصادی استانداری شکل گرفته که وظیفه دارد اقدامات لازم برای اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر را انجام دهد.
وی ادامه داد: در ماه های اخیر تحرک بی سابقه و کم نظیر در حوزه اقتصادی استان انجام شده و از نظر استاندار خراسان رضوی هیچ موضوعی با اولویت تر از مسئله اقتصاد وجود ندارد.
2030 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.