وحید قربانی روز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه شهردار قدیم و جدید شهر گلبهار افزود: خوشبختانه با توسعه زیرساختها و رونق اقتصادی در این شهر، جمعیت آن همچنان افزایش خواهد داشت.
وی با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام سال 'رونق تولید' توسط مقام معظم رهبری اضافه کرد: اگر به نامگذاری سالهای گذشته توجه شود متوجه می شویم که در این نامگذاریها رویکرد اصلی توجه به اقتصاد و حل معضلات و کاستیهای این عرصه است.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: پرداختن به وضعیت معیشت مردم و توسعه اشتغال، افزایش سطح درآمد عمومی و ارتقاء سطح اقتصاد ملی باید مبتنی بر داشته های داخلی باشد.
قربانی با اشاره به طرح مثلث توسعه اقتصادی استاندار خراسان رضوی افزود: انسجام و هماهنگی اضلاع این مثلث اقتصادی که شامل معین اقتصادی و کارآفرین، دولت و حاکمیت و نمایندگان مجلس است موجب تحرک در تولید و اشتغال و رونق اقتصادی خواهد شد.
وی با بیان این که دولت به تنهایی فقط می تواند زمینه ساز فعالیتهای اقتصادی باشد ادامه داد: در اجرای طرح مثلث اقتصادی باید هم افزایی در تمام بخشها به خصوص بین کارآفرینان وجود داشته باشد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: فعالیتها و برنامه ریزیها در حوزه های زیرساختی و اداری باید طوری تنظیم شود که شاهد نتیجه مطلوب در خروجیهای اقتصادی و بخش درآمدی باشیم و در نهایت همه این فعالیتها به رونق تولید منجر شود.
قربانی افزود: منشا تولید، کار و اشتغال و ایجاد فرصتهای اقتصادی است که زمینه آن در بین افراد خوش فکر و صاحب نظر وجود دارد لذا باید حمایت از این افراد انجام شود تا در شهرهای کوچک نیز تحرک و پویایی در زمینه اشتغال و رونق تولید ایجاد شود.
وی ابراز امیدواری کرد که مسئولان شهر گلبهار نیز به حمایت از کارآفرینان توجه ویژه ای کنند تا از ظرفیت این افراد استفاده مطلوب شود.
در این مراسم ابوالفضل فاضلی حق پناه به عنوان شهردار جدید گلبهار معرفی شد.
لازم به ذکر است براتعلی خاکپور شهردار سابق گلبهار بهمن ماه سال گذشته به دلیل اختلاف با شورای این شهر از سمت خود استعفا کرد.
شهر جدید گلبهار با وسعت چهار هزار هکتار در 35 کیلومتری شمال غربی مشهد و در امتداد جاده مشهد - قوچان واقع است.
1922/7489
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.