به گزارش روز یکشنبه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، سردار محمد کاظم تقوی افزود: در پی اعلام شکایت والدین دختر 15 ساله مبنی بر ایجاد مزاحمت و تهدید فرزندشان توسط چند شرور خیابانی، موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی اظهار داشت: ماموران کلانتری مصلی با تحقیقات گسترده به سرنخ هایی دست یافتند که منجر به شناسایی عاملان اصلی این مزاحمت های تهدید آمیز شد.
وی گفت: این متهمان اقدام به ایجاد مزاحمت با خودرو، تهدید به آدم ربایی و تهدید به اسید پاشی دختر نوجوان کرده بودند که با دستور دادسرای ناحیه هفت مشهد و طی تعقیب و گریز و تیراندازی هوایی پلیس سه نفر از آنها دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: 2 گرداننده این باند نیز با خودرو سواری پراید از صحنه متواری شدند که جستجو های پلیسی برای دستگیری آنان ادامه دارد.
سردار تقوی اظهار داشت: متهمان دستگیر شده به مراجع قضائی معرفی شدند.

* کشف کالای قاچاق در مشهد
براساس گزارش دیگری از این پایگاه، فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر قاچاق تلفن همراه و تجهیزات پزشکی توسط 2 فرد سودجو در مشهد، موضوع در دستور کار قرار گرفت.
سردار تقوی افزود: پس از تحقیقات گسترده، محل انبار این محموله سنگین در محدوده خیابان فلسطین و سعدی مشهد شناسایی و در بازرسی از آنها 12 هزار و 198 دستگاه انواع تجهیزات پزشکی، 111 دستگاه گوشی تلفن همراه و تبلت و پنج هزار و 40 عدد شیشه شیر بچه کشف شد.
وی خاطرنشان کرد: در این عملیات 2 دستگاه خودرو توقیف و سه متهم نیز دستگیر شدند.
7505/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.