به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدرضا محمدی روز جمعه در خطبه های نماز عید سعید فطر در آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس افزود: دشمن به دنبال سیاه نمایی وضع کشور و ایجاد یأس و ناامیدی در مردم است.
وی با بیان این که ما در کشور مشکلاتی داریم گفت: مسئولانی داریم گاهی کوتاهی می کنند و وظیفه شان را در قبال مردم انجام نمی‌دهند اما قاطبه مسئولان برای حل مشکلات کشور تلاش می کنند.
وی تاکید کرد: مسئولان باید قدر این مردم را بدانند و به معیشت مردم که دغدغه مردم و رهبر انقلاب است، توجه کنند.
امام جمعه طبس اظهار داشت: مسئولان باید خدمات نظام و انقلاب را در مجالس و محافل به مردم بازگو کنند و با همه مشکلات، کشور از نظر علم، صنعت و تکنولوژی رتبه های خوبی دارد ولی دشمن اینها را کتمان می کند که مردم در جریان نباشند.
وی ناامید کردن مردم نسبت به آینده را از دسیسه های دشمن دانست و گفت: آنان می خواهند مردم نشاط نداشته باشند و روح امید را در دل جوانان از بین ببرند.
حجت الاسلام محمدی افزود: امروز اگر مردم دغدغه بیکاری و معیشت نداشته باشند و مشکلات زندگی آنها را کمرشکن نکند، شاد هستند.
وی برهم زدن وحدت، اتحاد و انسجام ملی را نیز ترفند دشمن دانست و گفت: ایجاد دغدغه های جریاناتی خدمت به مردم نیست بلکه خیانت به مردم است و اگر وحدت در جامعه حاکم باشد و مسئولان همدل و همنوا باشند بهتر و بیشتر می‌توانند به مردم خدمت کنند.
وی تصریح کرد: هر صدایی که از آن تفرقه و نوای تفرقه شنیده شود آن صدا، صدای دشمن و از نظر ملت ایران محکوم است.
امام جمعه طبس افزود: امیدواریم با وحدت و همدلی مردم، دولت و نظام اسلامی همه با هم بتوانیم برای مردم نجیب و وفادار به انقلاب اسلامی کار انجام دهیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: شما امروز بعد از یک ماه پس انداز معنویت سرمایه معنوی بالایی دارید بنابراین مواظب باشید امروز شیطان با بدرفتاری، لقمه شبهه ناک، حرف ناروا و نگاه ناجور ثمره یک ماهه را از دست‌تان نگیرد.
حجت الاسلام محمدی بیان کرد: اگر می خواهیم روز عید مورد توجه خدا قرار بگیریم واسطه شویم تا کسانی که از بستگان، آشنایان یا همسایگانمان با هم کدورتی دارند، به صلح و آشتی برسند.
وی به حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اشاره و اضافه کرد: مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پرشوری داشتند و هر جا که انقلاب نیاز به حضور مردم دارد، آنان وفاداری می‌کنند.
امام جمعه طبس گفت: دستاورد مهمی که روز قدس برای امت اسلامی دارد، آگاهی و بیداری است و ضعف نظام سلطه را در روز جهانی قدس مشاهده کردیم.
شهر طبس در 270 کیلومتری غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
7217*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.