به گزارش ایرنا مسعود حبیبی روز شنبه در آیین تجلیل از فعالان و پیشکسوتان جمعیت هلال احمر همراه با تکریم و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید جمعیت هلال احمر استان خراسان جنوبی افزود: این طرح با هدف ارتقای سطح آگاهی نوجوانان و جوانان درباره اعتیاد و پیشگیری از آن، نشاط اجتماعی، افزایش خودمراقبتی و کاهش گرایش به اعتیاد میان جوانان 15 تا 29 سال عضو جمعیت هلال احمر اجرا می شود.
وی اظهار کرد: شرکت در کارهای گروهی و افزایش اعتماد به نفس در جوانان می تواند آنان را از ورود به آسیب های اجتماعی بازدارد.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر اصل انسانیت و بشردوستی را محوری ترین اصل این جمعیت ذکر کرد و گفت: اصل بی طرفی و بی غرضی از دیگر اصول جمعیت هلال احمر است و خدمات داوطلبانه، یگانگی و جهان شمولی از اصولی است که بر پایه اهداف جمعیت تدوین شده است.
وی افزود: کمک به حفظ جان و سلامت انسان ها و گسترش صلح و دوستی در جامعه از دیگر اهداف جمعیت هلال احمر است.
حبیبی گفت: چرخش مدیریت برای پیشرفت هر مجموعه ای می تواند مفید باشد و هر کاری برای خدا انجام شود اجر آن با خداست و جوانان و داوطلبان هلال احمر کسانی هستند که وقتی به مردم خدمت می کنند رضایت خدا را در نظر دارند چون خدمت به بندگان خدا عبادت است.
وی اضافه کرد: خراسان جنوبی استانی غنی از انسان های بزرگ است و برای توسعه استان باید از ظرفیت این نیروی انسانی استفاده شود.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: کشور دچار تغییرات اقلیمی شده و باید با همکاری یکدیگر شرایط خوبی برای کشور و استان فراهم کنیم.
وی افزود: همه تلاش خود را در سازمان جوانان هلال احمر انجام دادیم تا اعتماد به نفس و خودباوری جوانان افزایش یابد.
حبیبی بیان کرد: توانمندسازی جوانان و کارآفرینی و اشتغال سال گذشته بعد از تاکید مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جمعیت هلال احمر شروع شد.
در این آیین از 63 فعال و پیشکسوت هلال احمر خراسان جنوبی تجلیل شد.
همچنین با حضور مسئولان جمعیت هلال احمر و استانی محمدرحیم شهریاری به عنوان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان معرفی و از خدمات چهار ساله جواد خامسان در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی شد.
7559*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.