به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدرضا بابایی در خطبه ‌های نمازجمعه فردوس افزود: هیچ کس نباید از حضور در این حماسه پرشور غافل بماند و انتظار می‌رود همه در این راهپیمایی دشمن ‌شکن حضوری پررنگ داشته باشند.
وی با گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر، امنیت و دیانت و حفظ ارزش‌ های اسلامی را از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: قرآن، حجاب، دیانت، روحانیت و مرجعیت قبل از انقلاب هیچ جایگاهی نداشت ولی به برکت وجود انقلاب نعمت‌هایی چون قرآن، دیانت، حجاب و وحدت در جامعه اسلامی بوجود آمد و به همین سبب باید شکر نعمت انقلاب را به جای آوریم.
امام جمعه فردوس بیان کرد: چشم، گوش، دست و پا و همه اعضای بدن، نعمت‌های خداوند است و اگر از این نعمت‌ها در راه حرام استفاده نشود، این شکر نعمت است.
وی افزود: هر کس در برابر نعمت‌هایی که خداوند به او داده شکرگزار باشد، هم دنیا و هم آخرت را دارد و کسی که دنیا و آخرت را داشته باشد، سعادتمند است.
حجت الاسلام بابایی تصریح کرد: انسان باید در آغاز روز همه همت خود را بکار گیرد تا به یاد خدا باشد و روز خود را در اطاعت، عبادت و تقوا سپری کند.
وی همچنین از تشییع و تدفین 2 شهید گمنام در شهرستان فردوس خبر داد و گفت: این 2 شهید گمنام اواخر بهمن ‌ماه با حضور باشکوه مردم در باغستان تشییع و به خاک سپرده می شوند.
9865*3028
خبرنگار: اعظم جمالی * انتشار: رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.